کد خبر: ۴۲۷۰۹۱
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۷

برنامه «خندوانه» با حضور یک مستندساز توقیف شد/ عکس

مهرداد اسکویی از توقیف شدن برنامه‌ای که به عنوان مهمان در «خندوانه» حضور داشته است، خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : مهرداد اسکویی، مستند‌ساز در اینستاگرام خود به مخاطبانش خبر داد که برنامه «خندوانه» با حضور او اجازه پخش نیافته و توقیف شده است.

او دراین باره توضیح داد: «سلام دوستان نازنین‌ام، در جواب خیلی از شماها که در برنامه «خندوانه» حضور داشتید، یا اینکه از حضور من در برنامه اطلاع داشتید و از من سوال می‌کنید، متاسفانه برنامه‌ای که من به عنوان مهمان دعوت شده بودم، اجازه پخش نیافت و توقیف شد.

از همه نازنین دوستانی که در برنامه زحمت کشیدند و معتقد بودند قسمت خوبی است تشکر می‌کنم. من به نوع فیلمسازی که به آن اعتقاد دارم ادامه می دهم، برای مردمی که مخاطبم هستند. ممنونم از مسئولین تلویزیون و شبکه نسیم برای اینکه من را کات کردند و بیرون گذاشتند. ممنونم رامبد جان که تلاشت را کردی و نشد. شاید برخی آدم ها، نباید با تعداد بیشتری از مخاطبان تلویزیونی تعامل داشته باشند. امیدوارم آخرین نفری باشم که در این برنامه سانسور می‌شود. و امیدوارم سانسور سعه صدر بیشتری داشته باشد. من یکی از همین مردمم. سعی هم کرده‌ام آدم به نسبت خوبی باشم. دم همه شما گرم و باقی بقایتان. برای فیلم آخرت «نگار»، بهترین آرزوها را دارم رامبد، رفیق جان.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین