کد خبر: ۴۲۷۶۵۷
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۴

دیدار سفیر ایران در روسیه با مشاور پوتین+تصویر

سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه با آنتون کوبیاکف مشاور رئیس جمهور روسیه در امور همایش های و کنفرانس های بین المللی دیدار و راه‌های توسعه همکاری های دو کشور در حوزه امور نمایشگاهی ، برگزاری همایش ها و کنفرانس های مشترک بین المللی و نحوه حضور بنیاد روس کنگرس در عرصه فعالیت های اقتصادی ایران را مورد بحث و گفت‌وگو قرار داد.
آفتاب‌‌نیوز :
بنیاد روس کنگرس که زیر نظر مشاور رئیس جمهور روسیه اداره می شود بزرگترین بنیاد برگزار کننده همایش های بین المللی از جمله همایش بین المللی اقتصادی سنت پترزبورگ، همایش بین المللی ولادی واستوک ، همایش بین المللی سوچی و ... در روسیه است .

سال گذشته برای نخستین بار بزرگترین همایش تجاری دوجانبه ایران و روسیه را بنیاد روس کنگرس با حضور بیش از هزار فعال اقتصادی در هتل المپیک تهران و در حاشیه سیزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی دو جانبه و نیز میزگرد تخصصی تحت عنوان " ایران بعد از تحریم ؛ دروازه ورود به بازارهای بین المللی " برگزار کرد.

به گزارش ایسنا، این ️بنیاد در نظر دارد با همکاری اتاق بازرگانی ایران همایش های مشترک در ابعاد و استانداردهای بین المللی را در ایران و روسیه با هدف توسعه شناخت ظرفیت های اقتصادی دو کشور برگزار کند.

دیدار سفیر ایران در روسیه با مشاور پوتین+تصویر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین