کد خبر: ۴۲۷۶۹۱
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۱

عربستانی‌ها به دنبال آمار طارمی+عکس

انتشار خبر محرومیت مهدی طارمی از دیدار مقابل الهلال که توسط عوامل فدراسیون فوتبال انجام شد سبب حساسیت عربستانی ها شده و یکی از خبرنگاران طرفدار این تیم در توییتر به دنبال آمار محرومیت طارمی بوده است.
آفتاب‌‌نیوز :
کسرایی عضو فدراسیون فوتبال بلافاصله پس از بازی پرسپولیس و سپاهان اعلام کرد که مهدی طارمی به دلیل محرومیت توانایی حضور در دیدار مقابل الهلال را ندارد. این خبر هرچند با فاصله تکذیب شد اما سبب حساسیت عربستانی ها شده است. 

یکی از خبرنگاران عربستانی که طرفدار الهلال هم هست روز گذشته در توییتر از دوست ایرانی اش در مورد محرومیت احتمالی یکی از بازیکنان ایرانی پرسیده است. 

این خبرنگارعربستانی طارمی را می شناخته و حرکت شادی گلش را به کلی به یاد داشته است. اما این اتفاق نشان می دهد که مسوولان عربستانی هم حتما ماجرای طارمی را پی گیری خواهند کرد. 

مهدی طارمی در آخرین بازی پرسپولیس در لیگ قهرمانان از حضور در بازی بعدی محروم شد . به قوانین آن روز طارمی از بازی بعدی که در لیگ برتر برگزار می شد محروم شد و بازی نکرد.

به گزارش عصرایران، بعد از سال 2016 قوانین afc تغییر کرد و محرومیت در لیگ قهرمانان فقط در لیگ قهرمانان اجرا می شود. با این همه مسوولان فدراسیون و پرسپولیس مدعی هستند که به خاطر همین قانون طارمی چون قبل از 2016 محروم شده و محرومیتش را در لیگ برتر گذرانده مشکلی برای بازی در زمین ندارد و می تواند مقابل الهلال بازی کند. 

با این همه به نظر می رسد مسوولان باشگاه پرسپولیس باید مساله را جدی تر بگیرند و با استعلام از فیفا بازیکنشان را به زمین بفرستند. مهدی طارمی در صورت استعلام از کنفدراسیون فوتبال آسیا می تواند بدون مشکل به زمین برود و مقابل الهلا بازی کند. 

عربستانی‌ها به دنبال آمار طارمی+عکس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین