کد خبر: ۴۲۷۸۹۰
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶

برانکو: برای موفقیت باید نیمکت قوی داشته باشید/ الهلال سخت‌ترین بازی ما در آسیا است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد تیمی موفق خواهد شد که بازیکنان خوبی را روی نیمکت ذخیره‌هایش داشته باشد.
آفتاب‌‌نیوز :
برانکو ایوانکوویچ پس از پایان تمرین تمرین امروز (شنبه) تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص دیدارهای پیش رو سرخپوشان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: برای چهار تیم ایرانی حاضر در این رقابت‌ها یک موفقیت است که بتوانند از حیثیت فوتبال ایران دفاع کنند. همه می‌خواهند بهترین نمایش را ارائه کرده و باید تلاش کنند که از همه توان‌شان برای موفقیت استفاده کنند.
او در پاسخ به این پرسش که «چرا با تأخیر 50 دقیقه‌ای به محل تمرین رسید؟»، گفت: جلسه‌ای را با سرپرست باشگاه در مورد سفر به عمان داشتیم و به این خاطر دیر به تمرین رسیدم.
برانکو در ادامه با بیان اینکه تیمش در سخت‌ترین گروه لیگ قهرمانان قرار گرفته است، یادآور شد: خوشحالم که تمام بازیکنان خود را برای بازی با الهلال در اختیار داریم. بدون شک بازی سختی را مقابل الهلال داریم. این تیم در حال حاضر یکی از بهترین تیم‌های آسیاست که در چند سال اخیر همواره از مدعیان قهرمانی بوده است. الریان هم بهترین تیم قطر است. الوحده نیز به همراه العین از قدرتمندترین تیم‌های امارات به شمار می‌آید. با این تفاسیر ما در سخت‌ترین گروه این رقابت‌ها قرار گرفته‌ایم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه آیا از حریفان تیمش به اندازه کافی شناخت دارد یا نه، گفت: در مورد ضعف حریفانم توقع نداشته باشید صحبت کنم. به طور کل می‌گویم که با حریفان بسیار قدری بازی داریم، تیم‌هایی که از بهترین‌های آسیا و لیگ کشورشان هستند.
او راجع به اینکه گفته می‌شود پرسپولیس روی نیمکت بازیکنان خوبی را در اختیار ندارد، گفت: بدون تردید هر تیمی که می‌خواهد موفق باشد باید بازیکنان خوبی را روی نیمکت داشته باشد. ما در بازی‌های قبل خود تعدادی از نفرات‌مان را به دلیل محرومیت یا مصدومیت در اختیار نداشتیم اما با این وجود توانستیم تیم قدرتمندی چون سپاهان را شکست دهیم. در این شرایط نمی‌شود گفت بازیکنان خوبی را در اختیار نداریم و من به تمام بازیکنانم ایمان دارم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین