کد خبر: ۴۲۷۸۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴

آیا سدی در کرمان ترک خورده است؟

مدیر کل مدیریت بحران و حوادث غیر مترقبه استانداری کرمان ترک خوردن سدی در استان کرمان را شایعه دانست و آن را کاملا تکذیب کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
" محسن صالحی"  به تشریح آخرین وضعیت جوی استان کرمان پرداخت و گفت: هیچ سدی در استان کرمان ترک نخورده است و فقط برخی از سدها سریز کرده ضمن آنکه دریچه برخی از سدهای استان باز شده است و این موضوعات هیچ ارتباطی با ترک خوردن سد ندارد.

وی به میزان خسارات اشاره و افزود: تاکنون میزان دقیق خسارات وارده در اثر بارش‌های اخیر در استان برآورد نشده است اما پیش‌بینی می‌کنیم بین ۵۰۰۰ تا ۷۰۰۰ واحد مسکونی دچار خسارت شده باشند.

مدیر کل مدیریت بحران و حوادث غیرمترقبه استانداری کرمان اعلام کرد: هنوز ظرفیت سد جیرفت کامل نشده است اما یکی از دریچه‌های آن در ساعت ۱۱ صبح امروز ۳۰ بهمن ماه باز خواهد شد، بنابراین افرادی که در پایین دست سد جیرفت هستند، باید جوانب احتیاط را رعایت کنند.

وی بیشترین بارش‌ها در چند روز اخیر را از آن شهربابک با ۴۰۷ میلیمتر اعلام و اظهار کرد: این سامانه باران‌زا تا ظهر امروز در استان کرمان فعال است.صالحی با بیان این مطلب که در دو هفته آینده استان کرمان شاهد ورود یک سامانه جدید باران‌زا خواهد بود، عنوان کرد: هم اکنون محور «کرمان - بم» به دلیل ریزش پل ارتباطی مسدود است.
منبع: خبرگزاری ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
فهیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۳۰
0
0
خدا روشکر که بارون به این خوبی امدکشاورزا خوشحال باشین دیگه چرا شایعه سازی میکنیین
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین