کد خبر: ۴۲۸۰۵۰
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۵

لغو پرواز بندرعباس-مشهد پس از 7 ساعت/توضیح کیش‌ایر

پرواز شرکت هواپیمایی کیش ایر که قرار بود ساعت 11 صبح از فرودگاه بندرعباس به مشهد پرواز کند پس از هفت ساعت باطل شد.
آفتاب‌‌نیوز :
پرواز شرکت هواپیمایی کیش ایر که قرار بود ساعت 11 صبح از فرودگاه بندرعباس به مشهد پرواز کند پس از هفت ساعت باطل شد.

یکی از مسافران این پرواز در گفت و گو با ایسنا، افزود: از ساعت 8 صبح در فرودگاه بندرعباس حاضر شدیم که به یکباره مسئولین از اعلام تأخیر در این پرواز سخن گفتند.

وی با بیان اینکه پس از چند ساعت که مسافران خواستار پیگیری موضوع تأخیر شدند با بی اعتنایی مسئولین شرکت کیش ایر مواجه شدند، خاطرنشان کرد: مسئولین فرودگاه بندرعباس این مشکل را به شرکت مذکور مرتبط می دانستند و مدیرعامل شرکت کیش ایر در فرودگاه بندرعباس هم جوابگو نبود.

این مسافر با اشاره به اینکه پس از پیگیری های بسیار مسئولین شرکت هواپیمایی کیش ایر با برخورد نامناسب پاسخگو شدند، تصریح کرد: این شخص علاوه بر برخورد نامناسب و استفاده از الفاظ ناپسند به هیچ عنوان جوابگو نبود و تنها مشکل فرودگاه مشهد را دلیل این تأخیر اعلام کرد.

وی با بیان اینکه پس از پیگیری ها در تماسی تلفنی به باز بودن فرودگاه مشهد پی بردیم، اضافه کرد: ظاهرا پرواز کیش ایر به دلیل نقص فنی به جای بندرعباس در کیش فرود می آید و همین نقص فنی که از سوی شرکت مذکور اعلام نمی شد دلیل تأخیر بود.

این مسافر با اشاره به اینکه در طول این مدت شرکت کیش ایر نه تنها پذیرایی از مسافران انجام نداد بلکه مبلغ بلیط را استرداد نداد، اضافه کرد: مجبور شدیم برای آنکه شب را در خیابان سپری نکنیم با هزینه شخصی و نه هزینه شرکت هواپیمایی سوار بر اتوبوس شده و راهی مشهد شویم.

 پیگیری های خبرنگار ایسنا برای اطلاع از برخورد شرکت هواپیمایی کیش ایر در بندرعباس و علت باطل شدن این پرواز بی نتیجه ماند و با عدم پاسخگویی مسئولین این شرکت مواجه شدیم.

تکمیلی/ روابط عمومی کیش‌ایر،‌ یک روز بعد از انتشار این خبر، با ارسال جوابیه‌ای اعلام کرده است:

1- پرواز مسیر بندرعباس به مشهد مورخ 30/11/95 بر اساس خبر درج شده می‌بایست ساعت 11 انجام پذیرد لذا حضور مسافر محترم پرواز در ساعت 8 صبح در فرودگاه بندرعباس جای سوال می‌باشد‌. درصورتیکه بر اساس شرایط قید شده در بلیط مسافرین پرواز حضور مسافرین در پروازهای داخلی 2 ساعت قبل از انجام پرواز بوده و کانترهای پذیرش نیز نیم ساعت قبل از پرواز بسته خواهند شد. 

2- پروازهای فرودگاه مشهد در مورخ مذکور به لحاظ شرایط جوی و بسته بودن باند فرودگاه محلی‌، با تأخیرات 7 ساعت به بالا انجام گردید و این شرایط قابل پیش‌بینی جهت تعیین وضعیت پروازهای بعدی نبود لذا پس از دو ساعت و نیم‌، در ساعت 30 :13 دقیقه بعد از قطعی شدن بسته بودن باند فرودگاه مشهد مقدس‌، مراتب ابطال پرواز بندرعباس – مشهد از طریق اطلاعات پرواز فرودگاه بندرعباس به کلیه مسافرین اطلاع‌رسانی گردید. 

3- از 95 مسافر این پرواز 16 نفر از مسافرین به صورت گروهی بودند و تنها این 16 نفر حاضر به ابطال بلیط خود نشدند و 79 مسافر نسبت به مراجعه به کانتر کیش ایر و باطل شدن بلیط خود اقدام نموده و فرودگاه را ترک کردند. 

4- 16 مسافر قید شده طی حضور در دفتر رئیس ایستگاه بندرعباس اصرار بر برقراری پرواز توسط کیش ایر نمودند که نهایتاً با مداخله پلیس فرودگاه بندرعباس، این فرودگاه را ترک نمودند.
 
5- و النهایه مشخص نمودن شماره تماسهای گرفته شده توسط خبرنگار خبرگزاری ایسنا جهت بررسی علت برخورد کیش ایر موجب امتنان خواهد بود چرا که بر اساس پیگیری‌های بعمل آمده هیچ‌گونه تماسی از طریق خبرنگاران خبرگزاری ایسنا با مسئولین ذیربط در کیش ایر برقرار نگردیده است. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین