کد خبر: ۴۳۰۷۷۱
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵

برانکو: رضاییان فعلا محروم است/ از کریم باقری متشکرم

سرمربی سرخ پوشان در پایان تمرین امروز پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.
آفتاب‌‌نیوز :
برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات پرسپولیس پس از پایان تمرین امروز سرخ پوشان در جمع خبرنگاران گفت: تا 29 اسفند تمرین داریم. پای وحید امیری ضربه خورده است اما به زودی بهبود پیدا خواهد کرد. مشکل مهم‌‌تر برای ما سید جلال حسینی است و باید ببینیم که چه پیش خواهد آمد و اگر مشکل او حل نشود دچار کمبود مدافع خواهیم شد.

وی ادامه داد: سروش رفیعی هم ار ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شده است اما مشکل او جدی نیست و به بازی برابر نفت می‌رسد. علیرضا بیرانوند انگشتش دچار آسیب دیدگی شد و در رفت که با مداوای پزشک تیم به تمرینات بازگشت.

به گزارش ایلنا، برانکو درخصوص رضاییان و علیپور عنوان کرد: علیپور امروز در تمرین حاضر شد اما رضاییان فعلا محروم است. وضعیت او را باشگاه مشخص خواهد کرد. فعلا نمی‌توانیم نظر بدهیم که او تا پایان فصل محروم است و الان نظری نمی‌شود راجع به آن گفت. در این خصوص هم باشگاه جلسه خواهند داشت و هم کمیته انضباطی به این مسئله رسیدگی خواهد کرد. متاسفانه صحنه درگیری را ندیدم و کریم باقری دید چون من سمت دیگه زمین بودم و کریم خیلی واکنش خوب و به موقعی نشون داد و بعدش در جلسه‌ای که داشتیم تصمیم گرفتیم که این دو بازیکن در اختیار باشگاه بمانند.

سرمربی پرسپولیس افزود: این یک تصمیم جمعی بود و همه نظرشان یکی بود. از کریم باقری تشکر می‌کنم که هم از تیم و هم از باشگاه دفاع کرد.

وی در رابطه با محرومان و مصدومان تیم در مقابل نفت تهران اظهار کرد: برای بازی با نفت حداقل 5 بازیکن رو در اختیار نداریم. اگر مصدومیت سید جلال حسینی و بیرانوند بهبود نیابد به هفت بازیکن می‌رسند. وضعیت بقیه بازیکنان خوب است و در سلامت کامل در حال تمرین و بازی هستند. 

برانکو در خصوص با تیم نفت تهران خاطر نشان کرد: نفت تیم عالی دارد و خودشان را با آندرانیک تیموریان و شهباززاده که به تازگی به این تیم پیوستند، تقویت کرده‌اند. 

وی افزود: رسیدن نفت به فینال جام حذفی اتفاقی نبوده و نشان دهنده قدرت این تیم است.

برانکو در رابطه با کاپیتان پرسپولیس برابر نفت عنوان کرد: برای کاپیتان هنوز تصمیم نگرفتیم که چه کسی در بازی بازوبند را بر بازو خواهد بست.

وی با اشاره به برد تیمش در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الوحده تاکید کرد: ما فرصت های بسیاری را از دست دادیم و در خانه حریف سه گل به ثمر رساندیم. البته می‌توانستیم 5 گل دیگر هم بزنیم و این یه واقعیت است. تیم ماهنوز خیلی از فرصت هارو از دست می دهداما گل هم می زنیم. 

برانکو در پایان در خصوص کسر 8 امتیاز از تراکتور گفت: این مسله به من ربطی ندارد و مسئولان لیگ خودشان دراین باره تصمیم می‌گیرند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین