کد خبر: ۴۸۵۹۶۲
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹

ساختمان‌سازی امن با درب ضدسرقت

درب ضد‌سرقت علاوه بر بحث امنیت به دلیل مواد عایق صدا و حرارت می‌تواند محیط مطلوبی را برای ساکنین ایجاد کند. علاوه‌براین، زیبایی درب ضد‌سرقت نیز در سالیان اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است.
آفتاب‌‌نیوز :

در سالیان اخیر موضوع امنیت واحد‌های ساختمان‌های ساخته شده از اهمیت بالایی برخورد می‌باشد. درب ضد سرقت یکی از موارد استفاده‌شده برای بهبود امنیت در ساختمان‌سازی است. 

به طور کلی قیمت درب ضد سرقت و نوع آن به سه گروه تقسیم‌بندی می‌شود. درب‌های ضدسرقت وارداتی، ایرانی و چینی که می‌توان گفت در برخی موارد حتی اختلاف قیمت محصولات به دلیل کیفیت بالاتر نمی‌باشد. هزینه‌های گمرک و انتقال درب ضد‌سرقت به ایران باعث افزایش قیمت تمام شده‌ی درب‌های وارداتی ضد‌سرقت در کشور می‌شود.

شرکت‌های مختلف به مرور علاوه بر حرفه‌ای‌شدن در تولید، توانسته‌اند انتخاب جدید و جذابتری را برای مشتریان درب‌های ضد‌سرقت اعمال کنند. به طور مثال افزایش ضخامت فلزی داخلی برای پروفیل‌کشی و استفاده از قفل‌های مولتی سیستم از مواردی می‌باشند که برای بهبود این امر انجام می‌شود. البته باید در نظر داشته باشیم درب ضد‌سرقت علاوه بر بحث امنیت به دلیل مواد عایق صدا و حرارت می‌تواند محیط مطلوبی را برای ساکنین ایجاد کند. 

خارج از بحث امنیت، زیبایی درب ضد‌سرقت نیز در سالیان اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. استفاده از روکش‌های راش‌، گردو و بلوط و انواع روکش‌های رنگ پوششی و پولیشی موارد مورد استفاده در نمای درب ضد‌سرقت می‌باشد. البته به دلیل رکود نسبی بازار ساختمان‌سازی‌، تعویض درب قدیمی چوبی با درب ضد‌سرقت نیز بسیار زیاد شده است. نصاب‌های حرفه‌ای برای تعویض درب، مهمترین پارامتر را تضمین‌کننده‌ی کیفیت نهایی رگلاژ درب می‌دانند. در حقیقت کندن چهارچوب فلزی قدیمی، نصب درب روی دیواری که قطعا به دلیل فرسودگی ساختمان دارای اعوجاج می‌باشد نیاز به تبحر بالایی دارد.

ساختمان‌سازی امن با درب ضدسرقت

ساختمان‌سازی امن با درب ضدسرقت

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین