کد خبر: ۴۹۷۱۳۴
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۱

اظهارات فوتبالی نماینده و امام جمعه آبادان

امام جمعه آبادان گفت: آقایان متولی، آن هایی که اکنون برای تیم فوتبال نفت آبادان مانع درست کرده اند باید کنار بروند.
آفتاب‌‌نیوز :
علی ابراهیمی‌پور در خصوص مشکلاتی که نفت آبادان با آن دست و پنجه نرم می کند، در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: کاری که همه ما باید انجام بدهیم، این است که روحیه را به تیم برگردانیم، ضمن این که اختلافات باید کم شود. تیم از نظر مالی با مشکلاتی مواجه است ولی بازیکنان نفت به تمام معنا نشان داده اند که در سختی ها نیز ایستاده اند.

وی افزود: باید تلاش کنیم که اختلافات را به حداقل برسانیم و آقایان متولی، آن هایی که اکنون برای تیم مانع درست کرده اند باید کنار بروند.

امام جمعه آبادان گفت: مشکلات تیم از جمله مالی باید حل شوند، البته منطقه آزاد کمک هایی داشته است که از مدیرعامل آن قدردانی می کنم. آقایان توجه کنند که این کمک ها تنها به تیم نیست و برای تمام آبادان و حیثیت و آبروی این شهر است.

وی عنوان کرد: تماشاگران نیز باید به تیم روحیه دهند و تا لحظه پایانی نباید از تشویق تیم غافل شوند.

همچنین عامر کعبی، نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی درخصوص مشکلات پیش آمده در باشگاه نفت آبادان، اظهارکرد: نفت یکی از باشگاه های بسیار خوب لیگ برتر و از افتخارات آبادان است و حتما باید حمایت شود. ما اقداماتی برای این تیم داشته ایم و باتوجه به لیگ برتری شدن تیم، حمایت وزارت نفت کم شده است و ان شاءالله با حمایت های منطقه آزاد اروند و دیگر کمک ها بتوانیم تیم را تقویت کنیم.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی درباره استعفای کمالوند و بازگشت مجدد او به تیم نیز گفت: باید مشکلات بررسی و ریشه یابی شود. با هیات مدیره صحبت می کنیم و ان شاءالله مشکلات حل شود.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین