کد خبر: ۵۳۱۳۳۲
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹
قاضی ناصر سراج گفته "ممنوعیت واردات خودرو " بر بازار خودرو "تأثیر منفی" گذاشته است

ماجرای فرد 31 ساله‌ای که 53 میلیارد و 550 میلیون تومان سکه خرید!/احتمال احتکار خودرو همچنان در حال بررسی!/انتقاد رئیس سازمان بازرسی از ممنوعیت واردات خودرو: فردای روز بازدید سرزده از ایران خودرو، قیمت خودروهای داخلی 40 تا 50 میلیون تومان ارزان شد و دیگر هم قیمت‌ها بالا نرفت!

رئیس سازمان بازرسی گفت: فردای روز بازدید سرزده ما از ایران خودرو، قیمت خودروهای داخلی 40 تا 50 میلیون تومان ارزان شد و دیگر هم قیمت‌ها بالا نرفت.
آفتاب‌‌نیوز :
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: متأسفانه وزارت صنعت طی ابلاغیه‌ای اعلام کرد که ورود ماشین‌های خارجی ممنوع شده و این موضوع تأثیر منفی بر بازار داخلی گذاشت.

قاضی ناصر سراج در جمع خبرنگاران درباره نتیجه بازدید از شرکت ایران خودرو و احتمال احتکار از سوی این شرکت تصریح کرد: احتمال احتکار همچنان در حال بررسی است اما نتیجه بازدید ما این بود که فردای روز بازدید سرزده ما از ایران خودرو، قیمت خودروهای داخلی 40 تا 50 میلیون تومان ارزان شد و دیگر هم قیمت‌ها بالا نرفت.

در خصوص نابسامانی‌های بازار ارز و سکه اظهار کرد: متأسفانه مواردی را در بحث خرید سکه شاهد بوده‌ایم که اقتصاد کشور را در معرض خطر قرار می‌دهد.

وی افزود: در رابطه با سکه نفر اول 38 هزار و 250 عدد سکه خریداری کرده و برای این خرید، رقمی معادل 53 میلیارد و 550 میلیون تومان پول پرداخت کرده است.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه این فرد تنها 31 سال سن دارد، گفت: ما در رابطه با فروش و عرضه باید تدبیری اتخاذ کنیم و سختی‌هایی را در نظر بگیریم که هرکسی پول دارد نتواند وارد بازار نشود و هرکاری خواست در ارتباط با اقتصاد کشور انجام دهد.

سراج تصریح کرد: کدام کشور قوی اینگونه عمل می کند و ارز و سکه را اینچنین در معرض قرار می‌دهد؟امیدواریم با توجه به هماهنگی‌ها، دستورات مقام معظم رهبری در خصوص مسائل اقتصادی، جلسات بین رؤسای سه قوه و مسئولان عالی، راهکارهای مناسب عملی شود.

وی با بیان اینکه دست‌های خارجی قطعاً در این مسائل دخیل است، گفت: با هماهنگی پیش آمده بین روسای قوا به طور قطع مشکلات موجود برطرف خواهد شد.

سراج تأکید کرد: ما از رسانه و عموم مردم تقاضا داریم تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف از سوی شرکت یا کارخانه‌ای از طریق شماره تلفن 136 تلفن و یا سایت سازمان بازرسی ما را در جریان تخلف صورت گرفته قرار دهند.

منبع: فارس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۵
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
0
6
ای کاش نسبت فامیلی این فرد هم ذکر میشد...
علی از تهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
0
1
اینروزها چیزهای عجیب و غریبی میشنویم خرید یک چهارم سکه توسط یک نفر ایا همین یک نفر مالیات ثروتش را میدهد خبر جدید حمل دلار بوسیله الاغ بین ایران و افغانستان هر روز یک خبر جدید که معلوم نیست راست است یا دروغ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
0
0
شايد بهترين راه براي جلوگيري از اين التهاب ها و هيجانات كاذب در جامعه، بي توجهي به افراد داراي پس انداز اندك وپايين امدن نرخ سود بانكي ، تجديد نظر شود زيادند افرادي كه توان حضور در بازار و خديد و فروش كالا به روال عادي را ندارند و از وقتي كه نرخ سود بانكي ١٥٪ شد پولهايشان را از بانك بيرون كشيدند وسراغ خريد و فروش دلار و سكه البته در حد بسيار پايين شدند خوبست دولت براي سرمايه هاي به مبلغ پايين نرخ سود مناسبي در نظر بگيرند و صد البته براي دولت و بانك مركزي بسيار ساده است كه مانع گذاشتن پولهاي كلان در بانكهاي متعدد شوند تا موضوعي مثل اين جوان ٣١ ساله كه انهمه سكه را را يكجا خريد ويك شبه ميلياردها تومان سود برد ! در نظام بانكي اگر كسي بخواهد در مثلا ٥٠ بانك پول سپرده بگذارد قابل شناسائي فوريست !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
0
0
سالم ترین روش فروش در تمام دنیا حراج است معمولا خریداران واقعی نمایندگان خودرا اعزام میکنند و ایشان با کسب دستور تلفنی مبادرت به خرید میکنند . در حراج آثار هنری محرمانه ماندن تام خریدار اصلی پذیرفته شده است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۱
0
2
خوب عزیز من فروختی و رفت حالا هم که به روی مبارک نمی آورید. نوش دارو پس از مرگ سهراب. خوب بگیرنش اگه راست میگید.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین