کد خبر: ۵۳۸۷۰۱
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۷

خبرنگاری باید به‌عنوان مشاغل سخت در نظر گرفته‌شود

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل وزارت کشور به مناسبت روز خبرنگار گفت: با وجود شرایط کاری سختی که خبرنگاران دارند و در برخی مکان‌هایی که حتی پلیس، اورژانس و ... به سختی می‌توانند امدادرسانی کنند، حضور مستمر دارند، باید شغل آنان در حیطه مشاغل سخت قرار بگیرد.
آفتاب‌‌نیوز :
 سید رمضان شجاعی کیاسری رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل وزارت کشور در همایش مدیران کل روابط عمومی و امور بین‌الملل منطقه یک کشوری ضمن تبریک روز خبرنگار بیان داشت: امروزه قدرت‌های بزرگ دنیا با ابزار رسانه دنیا را مدیریت می‌کنند و اهداف سیاسی، اجتماعی، نظامی و اقتصادی خود را پیش می‌برند. نیاز به رسانه در حال حاضر مانند نیاز به خوردن و آشامیدن است.

وی افزود: اگر فردی حتی سواد آن زیادی نداشته باشد ولی رسانه‌ها را دنبال می‌کند تا بداند در محیط پیرامونش چه می‌گذرد. 

رئیس روابط عمومی و امور بین‌الملل وزارت کشور  اظهار داشت: رسانه‌ای موفق است که اخبار خود را کوتاه، غنی و پرمحتوا کند و با سرعت زیادی بتواند اخبار را انتشار دهد ولی این سرعت نباید به دقیق بودن خبر آسیبی برساند. 

شجاعی کیاسری تصریح کرد: با وجود شرایطی که خبرنگاران دارند و در برخی مکان‌هایی که حتی پلیس، اورژانس و ... به سختی می‌توانند امدادرسانی کنند خبرنگاران حضور مستمر دارند و بهتر است شغل آنان در حیطه مشاغل سخت قرار بگیرد. 

وی گفت: امروزه تخصص رسانه بسیار حساس است و نباید به دلیل انتشار با سرعت خبر نامطلوبی به جامعه انتقال یابد. ما نباید سرعت را فدای دقت کنیم و امیدواریم بتوانیم رسالت رسانه را به خوبی حفظ کنیم.
فارس 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین