کد خبر: ۵۶۱۳۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۳

جزئیاتی بیشتر از حمله به اتوبوس پرسپولیس در اصفهان

پرسپولیس یکی از عجیب‌ترین سفرهای خود به اصفهان را امشب پشت سر گذاشت و اکنون با تهدید باشگاه مبنی بر عدم خروج از هتل در صورت عدم تامین مناسب همراه شده است.
آفتاب‌‌نیوز : غیرقابل تصور بود که پرسپولیسی‌ها در زمان حضور در اصفهان با مشکلات و حمله به اتوبوس خود مواجه شوند. آنها برای اینکه از حواشی دور بمانند در این بازی ترجیح دادند محل اردوی خود را خارج از اصفهان و در شاهین شهر برگزار کنند تا برای اعزام به استادیوم نیز کمترین مصائب را دنبال کنند اما از زمان خروج از فرودگاه با اتفاقات عجیبی مواجه شدند.

اتوبوس تیم هنوز چند کیلومتری از فرودگاه اصفهان خارج نشده بود که مورد حمله چند ناشناس قرار گرفت و یکی از شیشه‌های اتوبوس که سیدجلال حسینی و اصغر نیک سیرت روی صندلی آن نشسته بودند خرد شد. اتفاقی که ترس و دلهره بزرگی به کاروان پرسپولیس منتقل شد. با این حال با توجه به اسکورت موجود آنها به مسیر خود ادامه دادند و این موضوع را به تیم حراست اسکورت خود واگذار کردند.

با حضور پرسپولیس در شاهین شهر و نزدیکی هتل محل اسکان خود اما با صحنه عجیبی مواجه شدند. نزدیک به 800 هوادار این تیم با تجمع خود نزدیک هتل محل اسکان، عملا باعث مسدود شدن مسیر کاروان این تیم شده بودند. با هر مشکلی که بود اتوبوس در نزدیکی هتل پارک کرد تا بعد از دقایقی بازیکنان با تدابیر صورت گرفته مهیای حضور در هتل و در ادامه اتاق‌های خود شوند. با این حال هجوم هواداران بار دیگر مسیر خروج آنها را مسدود کرد؛ هوادارانی که به دنبال گرفتن عکس یادگاری و ملاقات با بازیکنان محبوب خود و البته برانکو ایوانکوویچ بودند. بازیکنان که از این استقبال حیرت زده شده بودند با مشکل بزرگی برای حضور در هتل مواجه شدند و هر لحظه نیز دایره این هجوم تنگ‌تر می‌شد تا انتقال بازیکنان به محوطه هتل سخت‌تر شود. کم بودن نیروی امنیتی و پلیس نیز باعث شد این حلقه محاصره چربش بیشتری داشته باشد.

هواداران مشتاق ملاقات بازیکنان که دشواری بزرگی برای کاروان تیم شکل داده بودند در ادامه به هتل نیز هجوم بردند تا پلیس با اقدامات امنیتی به دنبال کنترل وضعیت باشد. موضوعی که در نهایت به درگیری کوچکی بین طرفین نیز تبدیل شد و حتی چند گاز اشک آور نیز در محوطه هتل پرتاب شد! تا هواداران متفرق شوند.

پرتاب گاز اشک آور بازیکنان را بار دیگر با مشکل بزرگتری مواجه کرد و حتی در اتاق‌های خود نیز این گاز را استشمام کرده و به دردسر افتاده بودند. برانکو ایوانکوویچ و دیگر اعضای تیم به دنبال آرام کردن جو بین بازیکنان تیم بودند و در نهایت این ماجرای دو ساعته با متفرق شدن هواداران خاتمه یافت.

نکته عجیب اما مصدومیت آدام همتی بود! بازیکن جوان پرسپولیس بعد از آرام شدن شرایط اعلام کرد با ضربه مشت یک ناشناس و در ادامه لگد فردی دیگر در مسیر حضور به هتل آسیب دیده است.

پندار خمارلو، مدیر روابط عمومی باشگاه دقایقی بعد از این اتفاقات با دوربین باشگاه و بخش‌های رادیویی به گفتگو پرداخت و طی آن مدعی شد در صورتی که فردا (یکشنبه) و پیش از اعزام به استادیوم امنیت کامل تیم انجام نشود، از هتل خارج نخواهند شد. باید دید در نهایت در فاصله کمتر از 12 ساعت به شروع این دیدار حساس، چه اقداماتی صورت خواهد گرفت و بازیکنان پرسپولیس قادر خواهند بود هتل محل اقامت خود به سمت استادیوم را بدون دردسر ترک کنند یا خیر.

شریان نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
آریا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
0
0
اصفهان که مهد تمدن بود پس این کارها چه معنی داره ؟؟؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین