کد خبر: ۵۷۵۵۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲

اعتصاب آیت الله جعفری حصارلو

اعتصاب آیت الله جعفری حصارلو به افتتاح فعالیت های دینی و فرهنگی مسجد ولیعصر منجر شد.
آفتاب‌‌نیوز :
در روز 22 بهمن ماه همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، طبق سنوات سابق، پس از برگزاری جشن و پذیرایی، آیت الله جعفری حصارلو امام جماعت مسجدجامع و مجتمع فرهنگی ولی عصر،  با حضور بیش از 4000 نفر از شهروندان نماز جماعت ظهر و عصر را اقامه کردند. 

سپس آیت الله جعفری حصارلو  و برخی از ریش سفیدان و تنی چند از علما در مسجد جامع ولی عصر(عج) و مجتع فرهنگی اعتصاب کردند. این اعتصاب به صورت شبانه روزی و تا دو روز ادامه داشت. 

با توجه به اینکه دو سال از پایان عملیات ساختمانی مسجد جامع گذشته بود؛ اما در تحویل مسجد تعلل می شد؛ حال آنکه حدود 16 سال ساخت و ساز مسجد با تعلل و تاخیر همراه بود و دیگر صبر خانواده های معظم شهدا، جانبازان و شهروندان محله به سر آمده بود، آیت الله جعفری حصارلو تصمیم گرفت تا با عزمی راسخ با اعتصاب انقلابی خود، این کار خداپسندانه را انجام دهد و فعالیت‌های فرهنگی و دینی مسجد را افتتاح کند و با تلاش صادقانه و تحمل مشقاتی همچون سرمای زمستان و... توانست بر این خواسته مردمی جامه عمل بپوشاند و درنهایت مسجد با حضور شهردار ناحیه یک منطقه 11و با اقامه نماز مغرب و عشا امام جماعت افتتاح شد. مقرر شد تا پس از این نماز و فعالیت های فرهنگی در مسجد جامع واقع در پارک دانشجو جنب تئاتر شهر ادامه یابد؛ هرچند کمبودهایی همچون کمبود وسایل گرمایشی و روشنایی کافی همچنان محسوس است. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
0
0
امیدوارم روحانیت برای رسیدن به تمام خواسته های ملت چنین اهتمامی داشنه باشند
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین