کد خبر: ۶۰۴۰۷۲
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۹

تصادف در محور فیروزکوه 4 کشته و 3 مجروح برجای گذاشت

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: در پی تصادف دو دستگاه خودروی سواری با یک تریلر منجر به فوت 4 نفر از هموطنانمان و مجروح شدن 3 تن دیگر شد.
آفتاب‌‌نیوز :

سیاوش محبی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران درباره تصادف خونین محور فیروزکوه، اظهار کرد: تصادف دو دستگاه خودروی سواری پراید و سمند با یک دستگاه تریلر متوقف شده در حاشیه محور فیروزکوه 7 کشته و زخمی در پی داشت.

وی افزود: سه مجروح این حادثه توسط اورژانس فیروزکوه به بیمارستان امام خمینی(ره ) این شهرستان منتقل شده و از وضعیت حال آنها اطلاعی در دست نیست.

محبی افزود: نصب نکردن علائم هشداردهنده در حاشیه جاده و عدم تمرکز و توجه کافی رانندگان وسایل نقلیه سواری به جلو علت حادثه بوده است.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران بیان کرد: این حادثه شب گذشته در منطقه سرچمن در 5 کیلومتری مرکز شهر فیروزکوه اتفاق افتاده که بلافاصله ماموران پلیس راهور و اکیپ‌های امدادی در محل حاضر و اقدام به امداد به مجروحین شدند.

وی بیان کرد: عدم رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، رعایت فاصله طولی مناسب با خودروهای جلویی و سرعت زیاد از عوامل مهم وقوع این حادثه در محور بزرگراهی فیروزکوه بود، بنابراین از هم وطنان درخواست داریم با رعایت این مقررات از تکرار حوادث تلخی مانند این جلوگیری کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین