کد خبر: ۶۰۴۴۰۲
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۲
پیروزی آسان ذخیره‌های والیبال ایران مقابل مکزیک

والیبال انتخابی المپیک| ایران ۳ - ۰ مکزیک

تیم ملی والیبال ایران با استفاده از بازیکنان ذخیره خود، به راحتی از سد مکزیک گذشت.
والیبال انتخابی المپیک| ایران ۳ - ۰ مکزیک
آفتاب‌‌نیوز :

ایران از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (شنبه) در دومین مسابقه خود در رقابت‌های انتخابی المپیک به مصاف مکزیک رفت و این تیم را با نتیجه سه بر صفر شکست داد. سه ست این مسابقه با امتیازات ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۷ بر ۲۵ به سود ایران رقم خورد.

ایگور کولاکوویچ در این بازی تیم خود را با ترکیب جواد کریمی، فرهاد قائمی، محمدجواد معنوی‌نژاد، پوریا یلی، علی‌اصغر مجرد، مسعود غلامی و محمدرضا موذن روانه میدان کرد.

ملی‌پوشان ایران در این مسابقه کار دشواری برای رسیدن به پیروزی نداشتند و با ارائه نمایش کم‌اشتباه به خصوص در زدن اسپک و دفاع روی تور، حرف خود را زمین‌گیر کردند.

یلی با ۲۰ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن میدان بود. پشت خط زن تیم ملی ایران ۱۷ امتیاز با اسپک، ۲ امتیاز با دفاع روی تور و ۱ امتیاز با سرویس گرفت.

ایران که دیروز هم با نتیجه سه بر ۲ مقابل کوبا به پیروزی رسیده بود، از ساعت ۲۰:۳۰ فردا به مصاف روسیه می‌رود و در صورت پیروزی در این مسابقه سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو را کسب می‌کند.

آمار بازی ایران و مکزیک
ایران   مکزیک
۴۴ حمله ۴۰
۷ دفاع روی تور ۲
۴ سرویس ۳
۲۲ اشتباه حریف ۱۹
۷۷ امتیاز ۶۴
۳۶ توپ‌گیری ۳۴
۱۶ دریافت ۱۵


رقابت‌های انتخابی المپیک از ۱۸ تا ۲۰ مرداد در ۶ گروه چهار تیمی برگزار می‌شود و در نهایت، تیم برتر هر گروه سهمیه المپیک را کسب می‌کند.

ایران به همراه روسیه، کوبا و مکزیک برای به دست آوردن یک سهمیه المپیک، در سنت‌پترزبورگ به مصاف هم می‌روند.

برنامه مسابقات و نتایج ایران در انتخابی المپیک

جمعه ۱۸ مرداد ساعت ۱۷:۳۰، ایران ۳ - کوبا ۲

شنبه ۱۹ مرداد ساعت ۱۷:۳۰، ایران ۳ - مکزیک ۰

یکشنبه ۲۰ مرداد ساعت ۲۰:۳۰، ایران - روسیه

در صورتی که شاگردان کولاکوویچ نتوانند در این مسابقات بلیت توکیو را به دست آورند، باید در مسابقات انتخابی قاره آسیا دوباره شانس خود را امتحان کنند. مسابقات انتخابی المپیک در آسیا از ۱۶ تا ۲۲ دی با حضور هشت تیم برتر قاره برگزار می‌شود و در نهایت قهرمان مسابقات به المپیک می‌رسد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین