کد خبر: ۶۰۴۷۰۵
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۷

نامه برخی از ایرانیان مقیم اروپا به روحانی

در بخشی از این نامه آمده است: به عنوان اعضای کوچکی از جامعه ایرانیان مقیم اروپا، از شما استدعا داریم که به این موضوع توجه کنید و رابطه نظام با ایرانیان خارج از کشور را ترمیم کنید."
آفتاب‌‌نیوز :

برخی از ایرانیان مقیم اروپا در نامه‌ای به حسن روحانی، رئیس جمهور، از وی خواسته‌اند تا فرصت دفاع از ایران را از ایرانیان خارج از کشور سلب نکند.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ در بخشی از این نامه آمده است که برای بسیاری از ایرانیان دور از وطن شکی وجود ندارد که یک لایه ... در داخل دوست ندارد که ایرانیان خارج از کشور در روند تحولات کشور نقش سازنده‌ای ایفا کنند و با حرکاتی... در حال طرد ایرانیان خارج از کشور به ویژه افراد تاثیرگذار، صاحب دانش و سرمایه است. عقیده داریم این گروه با ذھنیتی اشتباه باور دارد که ایرانی دوتابعیتی نمی‌تواند دلسوز ایران باشد، در حالیکه برخی از ایرانیان خارج از کشور به خاطر تجارب بین‌المللی خود از دلسوزترین شھروندان کشور ھستند".

در بخش دیگری از این نامه آمده است: به عنوان اعضای کوچکی از جامعه ایرانیان مقیم اروپا، از شما استدعا داریم که به این موضوع توجه کنید و رابطه نظام با ایرانیان خارج از کشور را ترمیم کنید."

در این نامه به وضعیت نازنین زاغری و سیامک نمازی نیز اشاره شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین