کد خبر: ۶۰۵۰۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱

واکنش برانکو به حذف از لیگ قهرمانان آسیا

سرمربی الاهلی بدشانسی را دلیل صعود نکردن تیمش به دور بعد لیگ قهرمانان آسیا دانست. او درباره نیمکت نشینی عمر السومه هم توضیح داد.
واکنش برانکو به حذف از لیگ قهرمانان آسیا
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش اسپورت 24، الاهلی عربستان با هدایت برانکو ایوانکوویچ در دیدار برگشت برابر الهلال در دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا توانست با یک گل به پیروزی برسد. با وجود پیروزی الاهلی در خانه الهلال این تیم نتوانست به خاطر شکست سنگین در دیدار رفت به دور بعد راه پیدا کند.

برانکو بعد از بازی این‌گونه واکنش نشان داد: قبل از هر چیز از تماشاگران الاهلی که در هر دو دیدار رفت و برگشت از ما حمایت کردند تشکر می‌کنم. هدف ما صعود به دور بعد بود اما متاسفانه بد شانس بودیم با این حال به شاگردانم افتخار می‌کنم چرا که بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم.

او ادامه داد: این پیروزی به ما اعتماد به نفس می‌دهد و باعث می‌شود که فصل جدید را با اعتماد به نفس بیشتر آغاز کنیم. برای الهلال در مرحله بعد آرزوی موفقیت می‌کنم. به نظرم این تیم بیشترین شانس را در غرب آسیا برای فینالیست شدن دارد.

برانکو در این دیدار دست به تصمیم عجیبی زد و عمر السومه مهاجم سرشناس تیمش را نیمکت نشین کرد. او درباره این تصمیم خود گفت: السومه آماده نبود و به این خاطر او را نیمکت نشین کردیم و ترجیح دادیم که در نیمه دوم به میدان برود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
هامون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
0
0
آقای برانکو شما فکر کردی مثل ایران وزیر ورزش، رییس فدراسیون، کمیته انضباطی، کمیته داوری و ... پشتبانتان هستند که هرکاری در فوتبال انجام دهی و کشکی کشکی قهرمان شوی نه داداش در سایر کشورها از این خبرها نیست.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین