کد خبر: ۶۰۵۰۱۸
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰

گوتسه: به خاطر گلزنی کسب قهرمانی جهان 2 روز نخوابیدم

بازیکن بزرگ تاریخ فوتبال آلمان ها می‌گوید بعد از گلی که در فینال جام جهانی زد، ساعت‌ها از فرط خوشحالی نخوابید.
آفتاب‌‌نیوز :

ماریو گوتسه یکی از بازیکنان بزرگ در تاریخ فوتبال ژرمن‌ها است.

گلزن 27 ساله کنونی بورسیادورتموند در فینال جام جهانی 2014 در اواخر بازی به میدان آمد و در دقیقه 113 بازی با آرژانتین، تک گل بازی را زد.

با گلی که او زد و تیم کشورش یک بر صفر پیروز شد، چهارمین قهرمانی جهان ژرمن‌ها رقم خورد.

وی در مصاحبه‌ با اشپورت بیلد یادی از 5 سال قبل کرد.اواظهارداشت:از فرط خوشحالی 2 روز تمام نخوابیدم.در هتل‌مان‌ در برزیل، همراه با دوستان و خانواده‌مان، جشن گرفتیم.

فوروارد تکنیکی در مورد گلی که به زیبایی زد،‌نیز عنوان کرد:کل آن حرکت، غریزی بود.خودم را به محوطه جریمه کشاندم و یک لحظه دیدم که آندره شورله در جناح چپ صاحب توپ است.بعد هم سانتر کرد که من هم کاری را کردم که کاملا غریزی بود.

وی افزود:زدن یک گل در بوندس‌لیگا هرچندقابل برنامه‌ریزی نیست اما به هر حال امکان وقوع آن وجود دارد.در حالیکه ما اینجا از فینال یک جام جهانی حرف می‌زنیم.

بازیکن خط حمله دورتموند ادامه داد:بعد از آن گل،‌می‌دانستیم چندین دقیقه دیگر باید بازی کنیم تا قهرمانی را کسب کنیم.احتمالا آن چند دقیقه، طولانی‌ترین زمان انتظار در زندگی است.ما تا فینال راه به هیچ‌وجه راحتی را طی نکردیم.وقتی تمرینات برگزار می‌شد،‌همه بازیکنان باتمام وجود کار می‌کردند و تمرکز داشتند.در وقت استراحت هم بازیکنان بیلیارد بازی می‌کردند،‌به گلف می‌پرداختند یا در کنار ساحل قدم می‌زدند.جو اردوی آلمان، ترکیبی از کار و تفریح به موقع بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین