کد خبر: ۶۰۶۱۱۵
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹

جنجال بر سر کفش ۶ هزار دلاری "بریتنی اسپیرز"+عکس

برخی از کاربران نمایش ثروت "بریتنی" با کفش شش هزار دلاری را "شرم آور" و برخی دیگر نشانه‌ای از "زیاده‌روی" او قلمداد کردند.
آفتاب‌‌نیوز :

سرویس فرهنگی- "بریتنی اسپیرز" خواننده و ستاره آمریکایی با انتشار پستی درباره کفشی شش هزار دلاری واکنش خشمگینانه ای را از کاربران رسانه های اجتماعی دریافت کرد.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ روزنامه "میرر" در این‌باره می‌نویسد: "هواداران "بریتنی اسپیرز" از آخرین پست او در اینستاگرام خوشحال نیستند. روز جمعه این ستاره 37 ساله با انتشار عکسی از کفش خود پاشنه‌بلند ساخته‌شده خود از پوست مار از برند طراح مشهور فرانسوی "کریستین لوبوتین"، باعث ایجاد واکنش همراه با عصبانیت کاربران شد. برخی از کاربران نمایش ثروت "بریتنی" با کفش شش هزار دلاری را "شرم آور" و برخی دیگر نشانه‌ای از "زیاده‌روی" او قلمداد کردند.

این روزنامه در ادامه می نویسد: "برخی از کاربران نیز از زاویه‌ای دیگر به موضوع نگاه کردند. یک کاربر نوشته است: "این شرم‌آور است که حیواناتی را به دلیل خودخواهی خود به قتل می‌رسانیم". کاربر دیگری نوشته است: "شما در ظلم به حیوانات مشارکت می‌کنید". یک کاربر دیگر نوشته است: "باید خوشحال باشیم که زیاده‌خواهی تو برطرف می‌شود. ما افرادی را داریم که توانایی تهیه وعده غذایی خود را هم ندارند. در مقابل، تو پول خود را خرج این مزخرفات می‌کنی". البته کاربرانی بودند که باور داشتند این پولی است که "بریتنی" با کار خود بدست آورده و نمی‌توان از او ایراد گرفت. کاربری با این نظر نوشته است: "کسی نمی‌تواند به بریتنی بگوید چگونه پول‌اش را خرج کند. او برای این پول کار کرده، شما این کار را نکردید".

یک کاربر دیگر نیز نوشته است که "بریتنی" پیشتر نیز این کفش‌ها را در لاس وگاس در سال 2013 میلادی پوشیده بود. او می‌نویسد: "در نتیجه، موضوع هدر دادن پول نیست با این حال، هنوز مسئله ظلم به حیوانات وجود دارد و باید به آن واکنش نشان داد".

جنجال بر سر کفش ۶ هزار دلاری

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین