کد خبر: ۶۰۶۱۴۰
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸
به میزبانی مرکز علمی-کاربردی فرهنگ و هنر واحد 11 تهران برگزار شد:

اولین جشنواره دانشجویی مد و لباس ایرانی- اسلامی+تصاویر

به نفرات راه‌یافته به نمایشگاه اولین جشنواره دانشجویی مد و لباس ابرانی- اسلامی، نشان شیما اهداشد. همچنین در پایان به سه اثر برتر، نشان طرح خلاق دانشجویی همراه با جایزه اعطا گردید.
اولین جشنواره دانشجویی مد و لباس ایرانی- اسلامی+تصاویر
آفتاب‌‌نیوز :

سرویس فرهنگی*- اولین جشنواره دانشجویی مد و لباس ابرانی- اسلامی به میزبانی مرکز علمی-کاربردی فرهنگ و هنر واحد 11 تهران برگزار شد و به برگزید‌گان " نشان طرح خلاق دانشجویی" اهدا گردید.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ مسوول امور فرهنگی مرکز علمی-کاربردی فرهنگ و هنر واحد 11 تهران، از برگزاری اولین جشنواره دانشجویی مد و لباس ایرانی- اسلامی خبر داد.

اولین جشنواره دانشجویی مد و لباس ایرانی- اسلامی / تصاویر

سمیرا کرمی گفت: اولین جشنواره دانشجویی مد و لباس ایرانی- اسلامی مرکز علمی-کاربردی فرهنگ و هنر واحد 11 تهران با محوریتهای "مانتو مجلسی؛ مانتو اجتماع؛ عفاف و حجاب؛ مانتو مشاغل؛ اکسسوری؛ سربند و بام تل" برگزار شد. این جشنواره در تاریخ ۹۸/۵/۲۶ از ساعت ۱۱ الی ۱۸ و با حضور داوران، مریم بخشی و سارا نوروزی برگزار گردید.

کلیه آثار توسط داوران کارگروه ساماندهی مد و لباس، ارزیابی و به آثار راه یافته به نمایشگاه، نشان شیما اهدا شد. گفتنی است، شناسه شیما به معنای یکپارچه‌سازی مد و لباس ایرانی، برای توسعه فرهنگ و لباس ایرانی اسلامی طراحی شده است که مالکیت آثار حفظ می‌شود.

همچنین در پایان به سه اثر برتر نشان طرح خلاق دانشجویی همراه با جوایز اعطا شد و از بین آثار گروهی، یک گروه برتر طراحی لباس معرفی گردید.

اولین جشنواره دانشجویی مد و لباس ایرانی- اسلامی / تصاویر

اولین جشنواره دانشجویی مد و لباس ایرانی- اسلامی / تصاویر

آرزو بک‌زاده، معاون آموزشی مرکز، معصومه مظفری دبیر جشنواره و نیز جمعی از اساتید طراحان مد و لباس، از جمله مریم بخشی به عنوان استاد، برگزاری جشنواره را بر عهده داشتند.

اسامی افراد برگزیده جشنواره به شرح ذیل است:

برگزیده جشنواره: شهلا شاماسبی

نفر اول: زهرا کاظم بکلو
نفر دوم: ناهید فتح الهی
نفر سوم: پروانه اسکندری

گروه برتر: گروه دلارام، متشکل از: رقیه ارشدی - لیلا تولایی - طاهره ملکی- الهام موسوی - لیلا ایوانی

گزارش از محبوبه بیات*
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین