کد خبر: ۶۰۶۲۶۰
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۵

نیکبخت: نخستین گل‌های استقلال را من می‌زدم

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: در روزهای که برای آبی‌پوشان بازی می کردم همیشه شانس با من یار بود و اغلب اوقات نخستین گل‌های استقلال را در لیگ برتر من به ثمر می رساندم.
آفتاب‌‌نیوز :

«علیرضا نیکبخت واحدی» روز چهارشنبه اظهار داشت: استقلال نسبت به فصل گذشته با تغییرات زیادی روبرو شده است و باید دید این تغییرات می تواند به این تیم کمک کند و یا اتفاقات دیگری رقم می خورد.

وی افزود: آبی‌پوشان در سال های اخیر نتوانسته‌اند در لیگ برتر به موفقیت برسد و این موضوع انتظارات را از آبی پوشان تهرانی افزایش داده و هوادارن توقع دارند در لیگ نوزدهم به موفقیت برسد.

نیکبخت: نخستین گل‌های استقلال را من می‌زدم

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: نخستین مسابقه استقلال از اهمیت زیادی برخوردار است و پیروزی برابر ماشین سازی می تواند در ادامه راه به این تیم کمک زیادی کند.

نیکبخت تصریح کرد: در روزهای که برای استقلال بازی می‌کردم همیشه شانس با من یار بود و اغلب اوقات نخستین گل‌های استقلال را در لیگ برتر من به ثمر می رساندم. از آن روزها خاطرات خوبی در ذهن من نقش بسته است که فراموش نشدنی نیست.

وی تاکید کرد: مهم‌ترین موضوعی که باشگاه استقلال باید به آن توجه داشته باشد دوری از حاشیه است و نباید اجازه دهند حاشیه افکار سرمربی استقلال را به هم زند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: استراماچونی یک مربی کاملا حرفه‌ای است و وقتی به ایران آمد، توقع دارد قول‌هایی که به او داده شد عملی شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین