کد خبر: ۶۲۴۴۸۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲

نماینده ماهشهر: اقدام ماموران در ماهشهر با رعایت اصول اخلاقی و انسانی بود

طی روزهای اخیر، تصاویر و مطالبی در فضای مجازی منتشرشده است که از تداوم اعتراضات و برخورد با معترضان و قطع اینترنت در ماهشهر، خبر می‌دهند اما نماینده ماهشهر با تأکید بر اینکه در حال حاضر وضعیت این شهر آرام است، می‌گوید: اینترنت شهر وصل شده است، آنچه توسط نیروهای امنیتی و انتظامی صورت گرفته با رعایت اصول اخلاقی و انسانی صورت گرفته است اما گروهی از مغرضان و بدخواهان اقدام به سوءاستفاده کردند و همچنان در حال موج‌سواری هستند.
آفتاب‌‌نیوز :

علی گلمرادی، نماینده ماهشهر در مجلس شورای اسلامی درباره مطالب و تصاویر منتشرشده از اعتراضات ماهشهر و برخورد با معترضان به ایرناپلاس می‌گوید: برخی هدفمند در حال بزرگنمایی ماجرا هستند و می‌خواهند مردم را نسبت به نظام و دولت بدبین کنند. بنده در حال حاضر خوزستان هستم و آنچه درباره شکل برخوردها با مردم می‌گویند شایعه است. وضعیت ماهشهر به ثبات رسیده و اینترنت نیز وصل شده است.

وی درباره جزئیات حوادث در مناطق روستایی و حاشیه‌ای ماهشهر توضیح می‌دهد: من هم با مسئولان استانی جلسه داشتم، هم بازدید میدانی داشتم و با بومیان این مناطق گفت‌وگو کردم؛ آنچه توسط نیروهای امنیتی و انتظامی صورت گرفته با رعایت اصول اخلاقی و انسانی صورت گرفته است. اما گروهی از مغرضان و بدخواهان اقدام به سوءاستفاده کردند و علی‌رغم پایان اعتراضات، همچنان در حال موج‌سواری هستند.

نماینده ماهشهر: اقدام ماموران در ماهشهر با رعایت اصول اخلاقی و انسانی بود

این نماینده درباره خبری مبنی مسدود شدن جاده‌های منتهی به پالایشگاه‌ها توسط معترضان می‌گوید: بله. در روزهای اول برخی مسیرهای روستا به شهر و پالایشگاه‌ها برای حدود ۴۸ ساعت مسدود شد، اما بعد از آرام شدن اوضاع مسیرها نیز باز شد.

گلمرادی در پاسخ به اینکه با توجه به محرومیت و فاصله طبقاتی موجود، مردم آن منطقه چطور باید اعتراض کنند و این که تا کنون تمهیدی برای این موضوع پیش‌بینی‌نشده است، تصریح می‌کند: در این منطقه شکاف بالایی میان ظرفیت‌های اقتصادی و صنعتی با امکانات شهری وجود دارد، ازاین‌رو عده‌ای با تحریک مردم به‌راحتی وضعیت را به سمتی جهت می‌دهند که به نفع کشور نیست. بااین‌حال، مسئولان صنایع باید تمهیدات لازم برای رفع این معضلات را فراهم کنند.

وی ادامه می‌دهد: عمده گله‌مندی مردم مربوط به برنامه‌ریزی‌های گذشته است. مثلاً بیکاری که موضوع تازه‌ای نیست، ما برای امروز باید ۱۰ تا ۱۵ سال قبل برنامه‌ریزی و فعالیت می‌کردیم تا امروز نتیجه آن را ببینیم. ما در این سال‌ها ماده ۴۷ برنامه ششم توسعه را تصویب کردیم که صنایع را مکلف به به‌کارگیری و استخدام پیمانکاران و نیروهای بومی می‌کند. این قانون ابلاغ‌ شده و در ماهشهر هم در حال اجراست؛ اما دستیابی به نتیجه نهایی کمی زمان‌بر است؛ علاوه بر آن، ما برنامه‌های راهبردی دیگری چون راه‌اندازی شهرک انرژی و فاز دوم منطقه ویژه اقتصادی داریم که به حل مشکلات اقتصادی شهر کمک می‌کند.

طی روزهای اخیر، تصاویر و مطالبی در فضای مجازی منتشرشده است که از تداوم اعتراضات و برخورد با معترضان و قطع اینترنت در ماهشهر، خبر می‌دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
0
3
از افراد بومی که درمناطق فقیرنشین هستندومشکل امنیتی ندارنددرشرکتهای پتروشیمی مشغول بکارکنیدتانارضایتی ها باز کمتربشه
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
0
6
آره بابا همش الكي ميگن ماهشهر و مردمش و توريست ها در حال گشت و گذار بودن و همشون هم راضي از زندگي خوبشون
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین