کد خبر: ۶۲۸۱۲۵
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴
پلیس استان مرکزی خبر داد:

قتل به خاطر اختلافات مالی/قاتل خود را معرفی کرد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: قاتلی که بعد از ارتکاب قتل و مجروح کردن خود در تماس با فوریت‌های اورژانس، به قتل خود اعتراف کرده بود، توسط نیروهای انتظامی دستگیر شد.
قتل به خاطر اختلافات مالی/قاتل خود را معرفی کرد
آفتاب‌‌نیوز :

بر اساس اعلام پلیس، سرهنگ محمود خلجی در این‌باره گفت: صبح روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های اورژانس شهرستان خمین مبنی بر امدادخواهی فردی که خود را قاتل معرفی کرده است، بلافاصله تیم‌های امدادی و انتظامی به محلی که در صحبت‌های فرد تماس گیرنده بیان شده بود، اعزام شدند.

وی افزود: با حضور تیم‌های انتظامی در محل مشاهده شد راننده یک خودرو به علت ضربه سلاح سرد فوت شده و سرنشین آن نیز از ناحیه شکم مجروح شده که بلافاصله فرد مصدوم به مرکز درمانی انتقال داده شد و تحت بازجویی پلیس قرار گرفت.

سرهنگ خلجی تصریح کرد: با اعترافات فرد مصدوم مشخص شد که وی با شخص راننده دارای اختلاف مالی بوده که در جریان عزیمت از تهران به یکی از استان‌های اطراف با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کرده اند و در این حین سرنشین خودرو با چاقوی میوه‌خوری به راننده ضربه زده و او را به قتل می رساند.

وی ادامه داد: بعد از ارتکاب قتل، سرنشین خودرو با هدف پایان دادن به زندگی‌اش به خود نیز ضربه وارد می‌کند که بعد از گذشت دقایقی به علت درد فراوان برای امدادخواهی با مرکز فوریت‌های ۱۱۵ تماس گرفته و به ارتکاب قتل اعتراف می‌کند.

سرهنگ خلجی خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده‌ای تشکیل شده که با هماهنگی مرجع قضائی در حال سیر مراحل قانونی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین