کد خبر: ۶۲۸۴۹۴
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹

کاظم جلالی: ایران و روسیه باید به طور مشترک با تروریسم اقتصادی آمریکا مقابله کنند

سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در روسیه با اشاره به لزوم تقویت روابط سیاسی دو کشور گفت: ایران و روسیه باید بطور مشترک با تروریسم اقتصادی آمریکا مقابله کنند.
آفتاب‌‌نیوز :

کاظم جلالی، سفیر جدید ایران در مسکو در گفت‌وگو با اسپوتنیک عربی گفت: ایران و روسیه که واشنگتن علیه آن ها تحریم‌هایی وضع کرده است باید به طور مشترک با "تروریسم اقتصادی" آمریکا مقابله کنند.

وی افزود: ما باید روابط سیاسی خود را مستحکم کنیم و همکاری های دوجانبه، منطقه ای و بین المللی را گسترش دهیم و به طور مشترک با تروریسم و خصوصا تروریسم اقتصادی آمریکا که هر دوی ما را هرف گرفته است مبارزه کنیم.

کاظم جلالی: ایران و روسیه باید به طور مشترک با تروریسم اقتصادی آمریکا مقابله کنند

کاظم جلالی در ادامه گفت که هدف از رزمایش مشترک دریایی ایران، روسیه و چین در اقیانوس هند مبارزه با تروریسم و دزدان دریایی و همچنین ایجاد صلح، ثبات و امنیت است.

صبح روز سه شنبه 3 دی ماه کاظم جلالی، سفیر جدید کشورمان در فدراسیون روسیه وارد محل ماموریت خود شد و در فرودگاه "ونکووای مسکو" از سوی نماینده تشریفات وزارت خارجه روسیه و حجه الاسلام اکبری جدی، نماینده دفتر مقام معظم رهبری در روسیه و همچنین جمعی از دیپلمات‌ها و مسئولین نهادهای ایرانی مستقر در روسیه مورد استقبال قرار گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین