کد خبر: ۶۲۹۰۳۵
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۱

حضور سرزده وزیر آموزش‌وپرورش در جشن سال نو دانش‌آموزان مسیحی

دانش‌آموزان مسیحیوزیر آموزش‌وپرورش با حضور در مراسم جشن سال نوی دانش‌آموزان مسیحی مدرسه ارس، سال نو را به دانش آموزان، معلمان و خانواده‌هایشان تبریک گفت.
حضور سرزده وزیر آموزش‌وپرورش در جشن سال نو دانش‌آموزان مسیحی
آفتاب‌‌نیوز :

صبح امروز محسن حاجی میرزایی با حضور در دبستان و دبیرستان دخترانه ارس ضمن قدردانی از زحمات و تلاش مدیر، معاونان، آموزگاران و دبیران مدرسه، میلاد حضرت مسیح و فرارسیدن سال جدید میلادی را تبریک گفت و با آنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

حاجی میرزایی در جمع دانش آموزان، آموزگاران و معلمان دبستان و دبیرستان ارس با تبریک فرارسیدن سال جدید میلادی، اظهار کرد: در آستانه شروع سال جدید میلادی به مدرسه شما آمدیم تا میلاد مسعود حضرت مسیح(ع) و شروع سال جدید میلادی را به شما، معلمان و خانواده‌هایتان تبریک بگوییم.

وی افزود: امیدوارم سال جدید میلادی برای همه مردم بخصوص شما فرزندان عزیز ایران، دانش آموزان و خانواده‌هایتان سالی پر از موفقیت خوشی و شادی باشد.

وزیرآموزش‌وپرورش بابیان اینکه آینده ایران به دست شما ساخته می‌شود، گفت: این کلاس‌ها و روزها تنها جای مهم و روزهای بسیار مهم برای آینده شما و ساختن ایران است.

وی تصریح کرد: امیدواریم با تلاش و کوشش خودتان و راهنمایی مدیران، معلمان و مربیان موفقیت‌های بزرگ شمارا شاهد باشیم.

همچنین وزیر آموزش‌وپرورش از زحمات و کوشش دانش آموزان، معلمان، والدین و شورای خلیفه‌گری ارامنه قدردانی کرد.

در ادامه این برنامه وزیرآموزش‌وپرورش پس از حضور در برنامه صبحگاهی دانش آموزان به کلاس درس آن‌ها رفت و با اهدای گل سال جدید میلادی را تبریک گفت.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، آموزگار یکی از کلاس‌ها در پاسخ به سؤال وزیر آموزش‌وپرورش که آیا در مدرسه از نظر دوزبانه بودن مشکلی وجود ندارد؟ گفت: دانش آموزان در کلاس درس با زبان فارسی و در بین خودشان با زبان مادری و ارامنه صحبت می‌کنند و خوشبختانه مشکلی نداریم.

دانش آموزان در کلاس دوم دبستان درس فارسی شعر «یار مهربان» را به‌صورت گروهی خواندند و حاجی میرزایی با دانش آموزان درباره هنر و کاردستی‌های آنان صحبت کرد و از زحمات معلمان قدردانی کرد.

در ادامه وزیر آموزش‌وپرورش با حضور در جلسه امتحانات دانش آموزان متوسطه دوره اول به آنان خدا قوت گفت و آرزوی موفقیت کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین