کد خبر: ۶۲۹۰۵۸
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۸

رئیس بسیج حقوقدانان: ۹ دی‌های زیادی در پیش داریم

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان گفت: ما ۹ دی‌های زیادی را در پیش داریم.
آفتاب‌‌نیوز :

مهدی بهرامیان در نخستین کنفرانس ملی عمید (یادبود آیت‌الله عمید زنجانی) که بعدازظهر امروز (یکشنبه) در دانشگاه علوم قضائی و خدمات اداری برگزار شد، اظهار کرد: حضور آیت الله عمید زنجانی در تبیین و ترویج گفتمان ولی فقیه هم به عنوان یک استاد و هم به عنوان شاگرد امام رحمت الله قابل توجه و ستودنی است.

وی افزود: امام خمینی دو بازوی مهم در جمهوری اسلامی را برای خود ایجاد کردند که یک بازوی مهم مرحوم شهید مطهری و دیگری شهید بهشتی بودند.

رئیس بسیج حقوقدانان: ۹ دی‌های زیادی در پیش داریم

رئیس بسیج حقوقدانان با بیان اینکه این جلسه یک رویکرد شاکله ساز برای نسل جوان دانشگاهی است، گفت: حرکت اول بر محور شاکله ساز، نقش آفرینی در مرحله دوم خواهد بود.

بهرامیان خاطرنشان کرد: مبانی فکری استاد آیت‌الله عمید زنجانی باید هم در دانشگاه و هم در دستگاه‌های اجرایی به خصوص دستگاه قضایی مورد اهتمام جدی باشد.

وی اظهار کرد: محور اصلی بیانیه گام دوم جوانان هستند که در این راستا باید به این موضوع توجه شود.

بهرامیان در پایان با اشاره به اینکه در آستانه ۹ دی قرار داریم، گفت: ما ۹ دی‌های زیادی را در پیش داریم.

همچنین در ادامه این همایش، فرید محسنی ریس دانشگاه علوم قضایی و اداری در خصوص آیت الله عمید زنجانی گفت: ایشان حق بزرگی بر گردن ما به ویژه حقوقدانان و دانشگاهیان دارند.

وی گفت: چون دانشجوی ایشان بودم اولین بار با کتابهای مذهبی ایشان آشنا شدم.

رییس دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری افزود: در سال ۶۲ بعد از انقلاب فرهنگی توفیق داشتم در رشته حقوق دانشگاه شهید بهشتی دانشجوی ایشان باشم.

وی خاطر نشان کرد: شخصیت باتقوا و علمی آیت الله عمید برای ما جذاب بود و یکی از جذابیت های مهم در آیت الله عمید زنجانی تقوای ایشان بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین