کد خبر: ۶۲۹۰۶۴
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۳

پاتک شبانه زنبورها به آرزوهای یونایتد و بانوی پیر؛ «هالند» به دورتموند پیوست

باشگاه بورسیا دورتموند با شکست دادن یک دوجین رقیب و غول اروپایی، در اقدامی غافلگیرکننده «ارلینگ هالند» را از سالزبورگ خرید.
آفتاب‌‌نیوز :

دورتموند با انتشار پستی در فضای مجازی اعلام کرد که هالند ۱۹ ساله را که پس از درخشش در فصل جاری، به یکی از گرانفیمت‌ترین و مستعدترین ستاره‌های جهان فوتبال بدل شده، به خدمت گرفته است.

در این پست توییتری مدت قرارداد منعقد شده با هالند ۵ ساله اعلام شده است و این قرارداد تا سال ۲۰۲۴ اعتبار دارد.

پاتک شبانه زنبورها به آرزوهای یونایتد و بانوی پیر؛ «هالند» به دورتموند پیوست

از جمله باشگاه‌هایی که به شدت پیگیر جذب هالند بودند، می‌توان به منچستریونایتد و یوونتوس اشاره کرد؛ در خصوص باشگاه تورینی بد نیست بدانید که گزارش‌های اخیر رسانه‌های ایتالیایی از تصمیم هالند برای پیوستن به یوونتوس حکایت داشت.

با این حال، این دورتموند بود که نقشه‌های غول‌های اروپایی را نقش بر آب کرد و ستاره باشگاه سالزبورگ را که تا اینجای فصل جاری در جریان ۲۲ بازی، ۲۸ گل به ثمر رسانده است (شامل هشت گل در لیگ قهرمانان)، صید کرد.

براساس گزارش‌ها، باشگاه آلمانی برای استفاده از خدمات هالند بیش از ۲۰ میلیون یورو به سالزبورگ پرداخت خواهد کرد و خود وی نیز هفته‌ای ۱۷۰ هزار دلار به جیب خواهد زد.

هالند در خصوص پیوستن به دورتموند گفت: مذاکرات فشرده‌ای را با مقامات باشگاه به ویژه «هنس یوآخیم واتسکه»، «مایکل زورک» و «لوسین فاوره» داشتم و از همان ابتدا این حس به من منتقل شد که بدون تردید می‌خواهم به دورتموند نقل مکان کرده، این مسیر را پیگیری و فوتبال را در باشگاه فوق العاده دورتموند و مقابل دیدگان بیش از ۸۰ هزار هوادار دنبال کنم. برای بازی کردن در دورتموند سر از پا نمی‌شناسم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین