کد خبر: ۶۲۹۰۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۲

وزیر اطلاعات: ۹ دی توطئه دشمنان را ناکام گذاشت

وزیر اطلاعات با صدور پیامی به مناسبت حماسه ۹ دی تاکید کرد: فرا رسیدن ۹ دی روز بصیرت و میثاق با امام و ولایت، یادآور خلق حماسه‌ای است که با درک، بینش و حضور بهنگام ملت بزرگ و فهیم ایران اسلامی به وقوع پیوست و توطئه دشمنان را ناکام گذاشت.
وزیر اطلاعات: ۹ دی توطئه دشمنان را ناکام گذاشت
آفتاب‌‌نیوز :

حجت اسلام والمسلمین سید محمود علوی روز یکشنبه در این پیام افزود: فرا رسیدن ۹ دی روز بصیرت و میثاق با امام و ولایت، یاد آور خلق حماسه‌ای است که با درک، بینش و حضور بهنگام ملت بزرگ و فهیم ایران اسلامی به وقوع پیوست و توطئه دشمنان را ناکام گذاشت.

در این پیام آمده است: اینک که یک دهه از عظمت آن حرکت تاریخ ساز می گذرد و این عظمت، با شکل گیری دسیسه های ناکام پیدا و پنهان استکباری، بیش از پیش جلوه کرده، دوستداران انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را به توصیف و تحسین آن حضور باشکوه و سرنوشت ساز وا می دارد.

علوی در پیام خود آورده است: اینجانب روز پرافتخار و غرور آفرین نهم دی را به محضر با سعادت ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه ای و ملت آگاه ایران اسلامی تبریک عرض می‌کنم.

در این پیام آمده است: به طور یقین سربازان گمنام امام زمان (عج) در پایگاه عظیم مبارزه و جهاد، با استعانت از الطاف خفیه الهی، آنی در انجام وظایف خطیر خویش تعلل نورزیده و در حفظ و حراست از امنیت پایدار این نظام مقدس، دستاوردهای امام راحل و شهدای والامقام از هیچ کوشش و جانفشانی دریغ نخواهند کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۹
0
1
یعنی چکارکردند؟ ما که نمیدونیم توضیح بدید
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین