کد خبر: ۶۲۹۳۶۰
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰

ماجرای منصرف شدن ملی پوش قایقرانی از تغییر تابعیت

ملی پوش قایقرانی ایران گفت: 5 ماه در تیم ملی قایقرانی آذربایجان بودم اما افشین فرزام تشویقم کرد که برگردم.
ماجرای منصرف شدن ملی پوش قایقرانی از تغییر تابعیت
آفتاب‌‌نیوز :

بهمن نصیری ملی پوش قایقرانی ایران درباره تصمیمش برای مهاجرت گفت: بعد از بازی های آسیایی جاکارتا به دلیل مشکلاتی که در قایقرانی وجود داشت راهی کشور آذربایجان شدم و به تیم ملی این کشور پیوستم. من 5 ماه هم در تیم ملی آذربایجان بودم و ورزشکار این کشور شدم و تمرین کردم.


وی افزود: شرایطم خوب بود و پول خوبی می گرفتم. آنجا از نظر مالی واقعا شرایط خوبی داشت و وضعیتم مناسب بود. موضوع این بود که به دلیل اینکه برای تغییر تابعیت دو سال نمی توانستم مسابقه بدهم و از طرفی ذهنم درگیر بود و دلم می خواست برای کشورم مسابقه بدهم تصمیم گرفتم برگردم.

دارنده مدال طلای قهرمانی آسیا افزود: در آن مدت با آقای فرزام که مربی تیم ملی ایران شده بود در تماس بودم و او من را تشویق کرد که بازگردم. در آن زمانی که تصمیم گرفتم بروم مشکلاتی در قایقرانی وجود داشت اما پس از تغییرات با آقای فرزام صحبت کردم و تصمیم گرفتم که به ایران بازگردم و برای کشور خودم پارو بزنم.

نصیری درباره وضعیت قایقرانی گفت: به هر حال قایقرانی یکی از رشته هایی است که نیاز به حمایت دارد و ما چون لیگ و درآمد نداریم از نظر مالی به مشکل می خوریم.

دارنده مدال طلای کاپ آسیا با اشاره به ضرورت حمایت از قایقرانی گفت: قایقرانی ایران پتانسیل زیادی دارد و می تواند در المپیک و بازی های آسیایی مدال بگیرد. وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک حمایتشان از قایقرانی را به عنوان یک رشته پرمدال بیشتر کنند تا ورزشکاران بتوانند بدون دغدغه کارشان را ادامه بدهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین