کد خبر: ۶۳۳۳۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷

اقتصادی‌ترین مقاصد گردشگری کدامند؟

وزیر دفاع آمریکا روز جمعه یک بار دیگر از پاسخگویی به سوالات خبرنگاران درباره شمار نظامیان آمریکایی زخمی‌شده در انتقام موشکی ایران طفره رفت.
آفتاب‌‌نیوز :

زمانی که صحبت از سفرهای نوروزی به میان می آید، اغلب آنچه به ذهنمان می رسد، صف طولانی ماشین ها برای رفتن به مقصدهای همیشگی مانند شمال است؛ اما سال جدید را می توان عالی و متفاوت آغاز کرد. البته لازم است برای این کار از قبل برنامه بریزید و از آن جا که در حال گذر از چنین زمان طلایی و بی نظیری هستیم، پیشنهاد می کنیم از این روزها به سادگی نگذرید. شاید باور این موضوع کمی سخت باشد اما می توان با هزینه ای مناسب، در طول تعطیلات نوروز به کشورهای دیگر سفر کرد.

بنابراین، اگر از در خانه ماندن طی تعطیلات سیزده روزه نوروز کلافه می شوید و به سفر رفتن نیز علاقه دارید، یکی از بهترین گزینه ها برای سپری کردن تعطیلات عید می تواند رفتن به سفرهای نوروزی باشد. با این حال، این روزها تنها داشتن ذوق و علاقه یا اراده برای رفتن به سفر کافی به نظر نمی رسد. قطعا هم یکی از مواردی که باید به آن فکر کنید، مسئله هزینه ها است. اما چطور می توان با خیال راحت به یک سفر خارجی رفت و در عین حال نگران مسائل مالی هم نبود؟ برای مشاهده و رزرو تور آنلاین همین حالا اینجا را کلیک کنید.

اقتصادی‌ترین مقاصد گردشگری کدامند؟

یک هفته فوق العاده و دلپذیر در روسیه!

روسیه، پهناورترین کشور جهان که زیبایی ها و تاریخ شگفت انگیزش هر گردشگری را به حیرت می اندازد، می تواند یکی از بهترین مقاصد برای سفر در نوروز امسال باشد. این کشور کهن که از دل تاریخ گذشته، فراز و نشیب فراوان را از سر گذرانده است، اکنون به یک موزه زنده تبدیل شده و در عین حال پویا و مدرن هم هست. فرهنگ غنی و منحصر به فرد این کشور، سالانه میلیون ها نفر را برای دیدن آثار هنری و فرهنگی آن به این کشور پهناور می کشد و شهرت موزه ها، قصرهای شگفت انگیز و آثار هنری بی نظیر آن در جهان فراگیر است. با این وجود، به دلیل اقلیم خاص و متفاوت این کشور کهن بهترین فصل سفر به آن بهار تا پایان تابستان است. شاید باور کردن این موضوع کمی دشوار به نظر برسد اما می توانید در طی نوروز، با پرداخت هزینه ای کاملا مقرون به صرفه و کمتر از ده میلیون تومان، یک هفته تمام را در این کشور زیبا و بی نظیر سپری کنید!

سفر به بانکوک، سرزمین فرهنگ های متفاوت و شگفت انگیز!

بانکوک، شهری است که پایتخت تایلند محسوب می شود و از آب و هوایی فوق العاده و بی نظیر برخوردار است. زیبایی های طبیعی این شهر در کنار جاذبه های بافت مدرن آن، ترکیبی فوق العاده و چشم نواز از سنت و مدرنیته را به وجود آورده است. در جای جای بانکوک می توان کاخ های زیبا و تالارهای مذهبی بی نظیر را مشاهده کرد. از آن جا هم که این شهر به مدت دویست سال، از اواخر قرن ۱۸ تا نیمه های قرن ۲۰ سکونتگاه تمامی پادشاهان تایلند بوده، کاخ های متعدد بخش جدایی ناپذیری از بافت این شهر به شمار می آیند. برای سفر به این شهر و دیدار از تمامی این زیبایی ها و جاذبه های فوق العاده، شاید بهترین راه رزرو تور باشد. تورهایی که یا مختص سفر به این شهر هستند یا در کنار شهر بانکوک، برای شما امکان بازدید از شهرهای دیگر تایلند، مانند پاتایا و پوکت را نیز فراهم می نمایند.

برای مشاهده و رزرو آنلاین بلیط هواپیما با اطمینان خاطر به وب سایت الی گشت مراجعه کنید:

https://www.eligasht.com/flight/

یک سفر نوروزی رویایی در جزایر مالدیو!

مجمع الجزایر مالدیو، کوچکترین و کم جمعیت ترین کشور آسیا است که با زیبایی های بی پایان خود در جنوب غربی کشور هندوستان واقع شده است. با این حال، مالدیو به آب های فیروزه ای و سواحل بهشتی آن معروف شده که به ماسه هایی سفید و نرم آراسته شده اند. آب های شفاف، آسمان آبی و نخل های سرسبز، همگی در کنار یکدیگر ترکیبی زیبا و چشم نواز را خلق کرده اند که چشم ها از دیدن آن نه سیر می شوند و نه خسته. حالا تصور کنید که امکان سفر به این جزایر بهشتی را با هزینه ای اندک داشته باشید و بتوانید نزدیک به یک هفته را در مجمع الجزایر مالدیو سپری کنید. این بدون تردید باید یک رویا باشد که به واقعیت پیوسته است!

سپری کردن تعطیلات نوروز در گوا، رویایی که به واقعیت تبدیل شده!

گوا، یکی از ایالت های هندوستان است که زیبایی های بی نظیرش هر سال میلیون ها نفر را مجذوب خود می سازد. گوا با آب و هوای استوایی و سواحل دلپذیرش، هر گردشگری را شیفته خود می کند تا آن جا که هر کس از این سرزمین بهشتی باز می گردد، گوشه ای از قلب خود را در آن به جا می گذارد. این منطقه به مدت 450 سال تحت سلطه پرتغالی ها بوده است و به همین دلیل بسیاری از مردم به زبان پرتغالی نیز مسلط هستند. فستیوال های محلی و فرهنگ دوست داشتنی گوا، بعد از زیبایی های طبیعی این بخش از هند، می تواند دلایل اصلی سفر شما باشند. در نتیجه، سفری یک هفته ای به این منطقه بی نظیر و شگفت انگیز با هزینه ای اندک می تواند هر گردشگر مشتاقی را سر ذوق بیاورد!

کشورهایی که هر گردشگری را سر ذوق می آورند!

اقتصادی‌ترین مقاصد گردشگری کدامند؟

چین، مالزی و ترکیه کشورهایی هستند که هریک از دیدنی ها و جذابیت های بی شماری برای سفر و بازدید برخوردارند. سفر به کشور کهن، زیبا و پهناوری مانند چین، با طبیعت منحصر به فرد، شهرهای تاریخی، بناهای زیبا و هنر فوق العاده، می تواند آرزوی بسیاری از ما باشد یا دیدار از کوالالامپور و دیگر شهرهای مالزی یا حتی سفر به شهرهای زیبایی مانند مارماریس، ازمیر یا کوش آداسی در کشور همسایه، ترکیه.

شما می توانید با مدیریت هزینه‌هایتان، یک تجربه به یاد ماندنی و شیرین را از یک سفر بی نظیر رقم بزنید. بنابراین، پیشنهاد ما این است که سال جدید را متفاوت و هوشمندانه، با یک سفر خارجی کم نظیر آغاز کنید. برای دریافت اطلاعات کامل و رزرو هتل در نقاط مختلف دنیا اینجا را کلیک کنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
0
1
الان دیگه سفر اقتصادی برای ما شابدالعظیم شده
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین