کد خبر: ۶۳۵۱۶۲
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۳

سفر نوبخت به جنوب استان کرمان

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان از سفر دکتر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به جنوب استان کرمان خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

"جعفر رودری" در تشریح سفر محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان کرمان خبر داد و گفت: رییس سازمان برنامه و بودجه فردا پنجشنبه۱۷ بهمن‌ماه به جنوب استان کرمان سفر خواهد کرد.

وی با اشاره به سفر قبلی دکتر نوبخت به استان کرمان در خصوص آخرین وضعیت مصوبات سفر قبلی رییس سازمان برنامه و بودجه کشور اظهار کرد: در سفر قبلی دکتر نوبخت، ۱۶ سرفصل و برنامه برای استان کرمان مصوب و تعریف شد که چند مورد نیز استان به آنها اضافه کرد که همه مصوبات اجرایی شدند اما برخی از آنها به بهره‌برداری نرسیده‌اند ولی هیچ پروژه و مصوبه بدون اقدامی نداریم.

سفر نوبخت به جنوب استان کرمان

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان با بیان این مطلب که به لحاظ اعتباری بالغ بر ۸۰ درصد مصوبات سفر قبل رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان کرمان اجرایی شده‌اند، تصریح کرد: در سفر قبل حدود ۶۸۰ میلیارد تومان پروژه و طرح مصوب شد که حدود ۸۰ درصد آن عملیاتی شده است.

وی ادامه داد: در سفر قبلی رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، احداث ۱۰ هزار واحد مسکونی برای مناطق محروم استان کرمان مصوب شد که مقرر شده بود ۵ هزار واحد توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ۵ هزار واحد دیگر نیز توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) اجرایی شوند که تا کنون ۴ هزار واحد توسط بنیاد مسکن به بهره‌برداری رسیده و به شکل نمادین توسط دکتر نوبخت معاون رییس جمهور در این سفر یک واحد افتتاح خواهد شد ضمن آنکه کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز تاکنون یک هزار و ۳۵۰ واحد احداث کرده است.

رودری با بیان این مطلب که ۵ هزار و ۳۵۰ واحد مسکونی از ۱۰ هزار واحد مسکونی مصوب شده برای محرومان در سفر دکتر نوبخت به جنوب استان کرمان به بهره‌برداری خواهد رسید، عنوان کرد: با توجه به اینکه اقدامات اولیه همچون تامین مصالح، واگذاری زمین‌ها و مجوزها انجام شده، پیش‌بینی ما این است که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به طور ۱۰۰ درصدی تا پایان سال تعهدات خودش را اجرایی خواهد کرد و کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز براساس برنامه زمان‌بندی که به آنها ارایه شده تا پایان سال بخش عمده‌ای از این واحدهای مسکونی را به اتمام خواهند رساند.

وی با اشاره به اینکه برای دولت تدبیر و امید مناطق محروم اهمیت ویژه‌ای دارد، در ادامه به تشریح اهداف سفر معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان کرمان پرداخت و گفت: این سفر به منظور سرکشی از مناطق سیل‌زده جنوب استان و پیگیری مصوبات سفر قبلی ایشان به استان کرمان خواهد بود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان اظهار کرد: متناسب با اهداف سفر دکتر نوبخت استان برنامه‌های را مشخص کرده که در جلسه شورای برنامه‌ریزی مطرح خواهند شد همچنین درخواست‌های مربوط به جنوب استان کرمان یا کل استان در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار خواهند گرفت.

رودری خاطر نشان کرد: یکی از موارد مهم دستاوردهای سفر قبلی رییس سازمان برنامه و بودجه به استان کرمان احداث واحدهای مسکونی در مناطق محروم بوده که خوشبختانه تاثیر خوبی داشته است اما اینکه تصمیم جدیدی همانند مصوبه سفر قبلی داشته باشیم، در تصمیم‌گیری رییس سازمان برنامه و بودجه کشور خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین