کد خبر: ۶۳۵۷۳۶
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰

گفته‌های هاشمی درخصوص ارائه لیست انتخابات توسط اصلاح طلبان

رئیس شورای اسلامی شهر تهران به سوالات مختلف خبرنگاران پاسخ داد.
گفته‌های هاشمی درخصوص ارائه لیست انتخابات توسط اصلاح طلبان
آفتاب‌‌نیوز :

محسن هاشمی در میانه جلسه شورای شهر ضمن ترک جلسه و سپردن ریاست به ابراهیم امینی نایب رئیس با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به دستور جلسه شورای شهر تهران گفت: برای بررسی لایحه بودجه زمان بندی در نظر گرفتیم و فردا زمان ارائه پیشنهادات توسط اعضای شورا تمام می‌شود به گونه‌ای که روز دوشنبه دفترچه پیشنهادات را جمع آوری می‌کنیم و به نظر می‌رسد اوایل اسفند ماه بتوانیم به صورت نوبت‌های صبح و عصر لایحه بودجه ۹۹ شهرداری را بررسی کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که بسیاری از افراد به روند بررسی لایحه بودجه در سال گذشته انتقاد داشتند با خنده گفت: امسال هم به همان گونه خواهد بود اما دقت داشته باشید که بودجه منابع ، مصارف، تبصره‌ها و سازمان‌ها و شرکت‌ها هیچ وقت به صورت کلان در صحن مطرح نمی‌شده است و ابتدا منابع و مصارف مورد بحث قرار خواهد گرفت و بعد از آن تبصرهها را بررسی خواهیم کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در مورد بررسی حادثه اعتراضات به افتتاح پروژه زیرگذر استاد معین نیز با بیان این که این موضوع در جلسه هم اندیشی بررسی شد گفت: در این جلسه اعضای شورای شهر د رمورد علت بروز این اتفاق و دلایل آن موضوعاتی را مطرح کردند و برخی از اعضا فکر می‌کردند که حناچی تصور کرده که شهردار منطقه نیز در این خصوص همدستی داشته و به همین دلیل شهردار را عزل کرده است اما از آن جایی که حناچی در ماموریت خارجی به سر می‌برند نتوانستیم دلایل وی را بشنویم.

وی در پاسخ به این سوال که بودجه انبساطی بسته شده و احتمال عدم تحقق آن وجود دارد گفت: بودجه در حوزه هزینه‌ای انقباضی است و در حوزه‌های عمرانی و پیشرفت شهر انبساطی است.

هاشمی در مورد ارائه لیست برای انتخابات توسط اصلاح طلبان اظهار کرد: براساس تصمیم شورای عالی، اصلاح طلبان قرار نیست لیستی ارائه دهند و مقرر شده احزاب خودشان لیست‌های جداگانه بدهند و به همین دلیل روز گذشته در حزب کارگزاران جلسه‌ای در این خصوص برگزار شد اما نتوانستیم یک لیست ۳۰ نفره ارائه کنیم و افرادی که انتخابات کردیم حدود ۱۷ نفر بودند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به این سوال که منصافانه است کاندیدای اصلاح طلبان آنقدر کم هستند که حتی نمی‌توان با آنها یک لیست ۳۰ نفره تشکیل داد گفت: بله این انصاف نیست اما یادتان باشد که خداوند یاور مستضعفان است و ما از این بابت نگران نیستیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین