کد خبر: ۶۳۵۸۱۵
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۲

کاهش ۲۰ درجه ای دمای هوای گیلان طی ۲۴ ساعت

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت : دمای هوای رشت طی شبانه روز گذشته ۱۶درجه کاهش یافت و این کاهش در برخی مناطق از جمله ارتفاعات ۲۰ درجه است.
آفتاب‌‌نیوز :

مازیار غلامی یکشنبه شب در گفت و گو با ایرنا افزود: این کاهش دما در ارتفاعات بیشتر است؛ ضمن آنکه انتظار می رود روند کاهشی دما در استان با گسترش بارش برف در استان تداوم یابد.

وی با اشاره به اینکه بیشینه و کمینه دمای استان طی ۲۴ ساعت گذشته تغییرات جزئی داشت، تصریح کرد: بیشینه و کمینه دمای هوا در مرکز استان گیلان با هشت درجه سانتی گراد بالای صفر طی ۲۴ ساعت گذشته برابر بود.

کاهش ۲۰ درجه ای دمای هوای گیلان طی ۲۴ ساعت

وی در ادامه با اشاره به اینکه بارش برف در مناطق جلگه ای در غرب استان طی ساعت های اخیر آغاز شده است، اظهار کرد: از اواخر شب گذشته و اوایل صبح نیز در ارتفاعات شاهد بارش برف هستیم.

غلامی گفت: بارش برف در نواحی مرکزی و شرقی ابتدا به صورت مخلوط باران وبرف و سپس به صورت برف خواهد بود و روز سه شنبه گسترش بیشتری در نواحی جلگه ای خواهد داشت؛ ضمن آنکه توده هوای سرد و بارشی تا حوالی ظهر سه شنبه از غرب استان و تا عصر و شب بتدریج از مرکز و شرق استان خارج می شود.

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: با توجه به اینکه بر اساس نقشه های هواشناسی انتظار می رود ارتفاع موج برای فردا به سه متر برسد، دریا برای فعالیت های دریانوردی مناسب نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین