کد خبر: ۶۳۵۸۵۰
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۵

تعطیلی مدارس تبریز، گیلان، فیروزکوه، همدان و کرمانشاه به دلیل بارش برف

بارش برف و برودت هوا مدارس برخی شهرستانهای استان کرمانشاه را امروز(21 بهمن) تعطیل کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

طبق اعلام مدیریت بحران استانداری، به دلیل بارش برف و یخبندان، امروز(دوشنبه، ۲۱ بهمن) کلیه مقاطع تحصیلی گروه صبح در گواور و مقاطع تحصیلی پیش دبستانی و ابتدایی در شهرستانهای روانسر، هرسین، پاوه، جوانرود، سنقروکلیایی و دالاهو تعطیل است.

بارش برف از شب گذشته در برخی شهرستانهای استان کرمانشاه آغاز شده است.

تعطیلی مدارس برخی شهرستانهای کرمانشاه به دلیل بارش برف

مدارس برخی مناطق همدان در نوبت صبح تعطیل شد

به گزارش روابط عمومی اموزش و پرورش استان همدان؛ به علت بارش برف و برودت هوا مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی در نواحی ۱و۲ همدان، اسدآباد، تویسرکان و قلقل رود در نوبت صبح روز دوشنبه ۲۱ بهمن ماه تعطیل هستند.

تمام مدارس تبریز در روز دوشنبه تعطیل اعلام شد

به دنبال بارش سنگین برف، کولاک و برودت شدید هوا تمامی مقاطع تحصیلی شهری و روستایی تبریز در نواحی پنجگانه این شهر روز دوشنبه در شیفت صبح و بعد از ظهر تعطیل خواهند بود.

گفتنی است از ظهر امروز یک شنبه شاهد بارش سنگین برف و کولاک در شهر تبریز هستیم.

مدارس ابتدایی و پیش دبستانی فیروزکوه تعطیل شد

فرماندار فیروزکوه گفت:مدارس ابتدایی و پیش دبستانی فیروزکوه برای امروز دوشنبه ۲۱ بهمن ماه به علت بارش برف تعطیل است.

مهدی یوسفی جمارانی در گفتگو با خبرنگار مهر، از تعطیلی مدارس ابتدایی و مراکز پیش دبستانی فیروزکوه، برای امروز دوشنبه ۲۱ بهمن ماه ۹۸ خبر داد.

یوسفی جمارانی اظهار داشت: به علت بارش برف که منجر به برودت هوا و لغزندگی معابر سطح شهرستان شده است، برای جلو گیری از آسیب به دانش آموزان مقاطع پیش دبستانی و دبستان فیروزکوه امروز دوشنبه تعطیل است.

مدارس برخی شهرهای استان گیلان تعطیل است

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش گیلان، با توجه به بارش برف، سرمای هوا و لغزنده بودن جاده مدارس برخی شهرهای استان گیلان امروز تعطیل است.

بر اساس این اطلاعیه مدارس پیش دبستانی و دبستانی شهرستان تالش و لاهیجان در دو نوبت صبح و عصر، کلیه مدارس مقاطع پیش دبستانی و دبستانی رحمت آباد و بلوکات و مقطع متوسطه اول و دوم به جز محدوده شهری (توتکابن) در دو نوبت صبح و عصر تعطیل است.

همچنین مدارس پیش دبستانی و دبستانی و تمامی مدارس منطقه تنیان شهرستان صومعه سرا در دو نوبت صبح و عصر، مقاطع پیش دبستانی و دبستان و متوسطه اول شهرستان سیاهکل در دو نوبت صبح و عصر و تمامی مقاطع تحصیلی بخش عمارلو رودبار در دو نوبت صبح و عصر امروز تعطیل است.

گفتنی است با توجه به ادامه بارش‌ها در نقاط مختلف گیلان؛ احتمال تعطیلی دیگر مدارس نیز وجود دارد.

فعالیت مدارس و ادارات ایلام با تاخیر آغاز می شود

طبق اعلام ستاد مدیریت بحران ایلام، به علت برودت هوا و بارش برف کلیه مقاطع تحصیلی، دانشگاه و ادارات به جز دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان در شهرستان‌های ایلام، ایوان، ملکشاهی فعالیت خود را ساعت ۹ آغاز می‌کنند.

گفتنی است از شب گذشته بیشتر مناطق استان ایلام شاهد بارش برف بوده است.

منبع: ایسنا و مهر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین