کد خبر: ۶۳۶۲۶۱
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶

پلیس راهور: از سفر غیرضرور به استان گیلان جدا خودداری کنید

رییس اطلاعات و کنترل ترافیکی راهور نیروی انتظامی با اعلام اینکه جاده قدیم رشت - قزوین مسدود شده، از هموطنان خواست از سفر به استان گیلان جدا خودداری کنند.
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ نادر رحمانی افزود: یک لاین آزاد راه قزوین - رشت بازگشایی شده و در لاین دیگر فقط به سواری ها اجازه عبور داده شده است.

وی ادامه داد: اکنون تردد در تمام محورهای منتهی به استان گیلان فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

پلیس راهور: از سفر غیرضرور به استان گیلان جدا خودداری کنید

رحمانی گفت: برخی محورهای استان گیلان دچار یخ زدگی شده و برخی محورهای این استان نیز کولاک ادامه دارد.

رییس اطلاعات و کنترل راهور ناجا افزود: استان گیلان به هیچ عنوان مناسب سفر نیست به همین دلیل به هموطنان توصیه می شود در صورتی که ضرورتی برای سفر به این استان ندارند، از سفر به گیلان به شدت خودداری کنند زیرا تردد در جاده های منتهی به گیلان به دلیل یخ زدگی و کولاک ایمن نیست.

سرهنگ رحمانی با بیان اینکه اکنون در هیچ یک از استان ها و محورهای مواصلاتی بارش برف نداریم، گفت: در استان های سیستان و بلوچستان در محورهای زاهدان - خاش و میرجاوه بارش باران گزارش شده است.

وی افزود: همان طور که گفته شده تردد در استان گیلان در اکثر محورها و زنجان در محورهای زنجان - طارم، زنجان - دندی و قیدار - ابهر فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

رحمانی ادامه داد: اکنون در استان های اردبیل در محورهای اردبیل - سراب، اردبیل - آستارا، کولاک و در استان خراسان جنوبی در محور نهبندان-زاهدان گرد و خاک همراه با کاهش دید گزارش شده است.

به گفته وی ترافیک در آزادراه قزوین به کرج در محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس نیمه سنگین است.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن ۱۲۰و ۸۸۲۵۵۵۵۵ (ده خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است. در سایت www.rahvar۱۲۰.ir نیز آخرین اطلاعات ترافیکی قابل دسترسی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین