کد خبر: ۶۴۳۹۵۶
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۱

فوت یک زندانی در ارومیه/ تکذیب اعتصاب ۲۰۰ زندانی زن

مدیرکل زندان‌های استان آذربایجان غربی انتشار اخباری در خصوص اعتصاب زندانیان در زندان ارومیه را شایعه‌ای کذب خواند آن را از ناحیه دشمنان و معاندین نظام دانست.
آفتاب‌‌نیوز :

حمزه بروجنی مدیرکل زندان‌های استان آذربایجان غربی درباره انتشار اخباری درخصوص اعتصاب زندانیان در زندان ارومیه گفت: شایعاتی که در مورد اعتصاب ۲۰۰ زن در زندان ارومیه منتشر شده کذب بوده و از ناحیه دشمنان و معاندین نظام است.

وی تصریح کرد: زندان ارومیه دارای کلیه استاندارد‌های لازم است و تاکنون هیچ گونه اعتصابی در زندان ارومیه اتفاق نیفتاده است.

فوت یک زندانی در ارومیه/ تکذیب اعتصاب ۲۰۰ زندانی زن

به نوشته خبرگزاری فارس، بروجنی افزود: در مورد بانویی که اظهار شده در اثر کرونا فوت کرده است لازم به ذکر است این بانو حدود یک هفته پیش در بیمارستان حضرت سید الشهدا که فقط مختص بیماران قلبی هست به علت عارضه قلبی فوت نموده و اصلا این بیمارستان پذیرش بیمار کرونایی ندارد. زندان‌های استان با تمام توان تلاش می‌کنند تا امنیت روانی و بهداشتی زندانیان به مخاطره نیفتد.

گفتنی است که در روزهای گذشته حوادثی در برخی زندان های ایران رخ داده است. دیروز نیز گفته شد که در زندان همدان یک زندانی فوت شده است. مقامات قضایی علت فوت این زندانی را همانند زندانی فوت شده در ارومیه، ایست قلبی اعلام کرده اند. 

در روزهای گذشته نیز برخی زندانیان در سقز و لرستان از زندان فرار کرده بودند.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین