کد خبر: ۶۴۹۲۰۹
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۹

آمریکا از اقدام آلمان علیه حزب‌الله استقبال کرد

وزیر خارجه آمریکا از اقدام آلمان در شناسایی حزب‌الله لبنان به عنوان «یک سازمان تروریستی» استقبال کرد و از دیگر کشورهای اروپایی نیز خواست تا این مسیر را دنبال کنند.
آفتاب‌‌نیوز :

مایک پمپئو روز پنجشنبه در بیانیه‌ای مطبوعاتی از اقدام آلمان به دلیل قرار دادن حزب‌الله به عنوان یک سازمان تروریستی و آنچه او «اتخاذ اقدام محکم علیه مظنونان مورد حمایت حزب‌الله» نامید، قدردانی کرد.

وی مدعی شد: «مانع‌تراشی برای توانایی این سازمان تروریستی در طراحی حملات و تحصیل منابع مالی، رفتار و تاثیر مخرب ایران را بیشتر کاهش خواهد داد.»

آمریکا از اقدام آلمان علیه حزب‌الله استقبال کرد

وزیر خارجه آمریکا ادعا کرد: شناسایی حزب‌الله به آنچه که هست در جهان رو به فزونی است، نه به عنوان یک مدافع لبنان، آنچنان که ادعا می‌کنند، بلکه به عنوان یک سازمان تروریستی که برای پیشبرد اهداف مخرب ایران متعهد است.

پمپئو که این روزها به عنوان وزیر نفرت و رییس دستگاه دروغ‌پراکنی مشهور شده است، اتهام همیشگی را در راستای منافع رژیم صهیونیستی تکرار کرد و مدعی شد: «علاوه بر قتل تعداد زیادی از هموطنان خود، دستان حزب الله گروه تروریستی مورد حمایت ایران به خون آمریکایی‌ها هم آلوده است و همچنان به طراحی و اجرای حملات در سراسر جهان ادامه می‌دهند.»

وی افزود: «با این اقدام، آلمان به صفوف روز افزون کشورهایی پیوسته است که به تفاوت نادرست بین شاخه عملیات تروریستی حزب‌الله و بال سیاسی آن، قائل نیستند.»

وزیر خارجه ترامپ از دیگر کشورهای اروپایی هم خواست تا این مسیر را علیه حزب‌الله دنبال کنند.

اقدام اخیر آلمان، همچنین با خرسندی و تمجید رژیم‌های کودک‌کش سعودی و صهیونیستی روبه‌رو شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین