کد خبر: ۶۵۲۶۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۴:۱۴

شناسایی ۱۸۰۰ کودک مبتلا به سوء تغذیه در استان مرکزی

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی گفت: براساس آمارها ۱۸۰۰ کودک سوء‌تغذیه در استان شناسایی شدند که ۹۰ درصد آنها تحت پوشش کمیته امداد نیستند و با هماهنگی صورت گرفته پیش از اذان ظهر روز عید فطر کمک‌ها از طریق صندوق امداد ولایت به حساب آنها واریز خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز :

مجید مومنی اظهار کرد: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا، جمع‌آوری زکات فطره در مکان‌هایی که نماز عید فطر با رعایت پروتکل بهداشتی برگزار خواهد شد، انجام می‌شود.

وی بیان کرد: بر اساس آمارها ۱۵۵۲ مکان برای این امر در نظر گرفته شده که زیر نظر شورای زکات استان اقدام به جمع‌آوری فطریه از هم‌استانی‌ها می‌کند.

شناسایی ۱۸۰۰ کودک مبتلا به سوء تغذیه در استان مرکزی

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی ادامه داد: پرداخت فطریه به صورت الکترونیک نیز انجام می‌شود و شهروندان می‌توانند در این زمینه اقدام کنند.

مومنی گفت: شناسایی نیازمندان از جمله بیماران صعب ‌العلاج و کودکان با مشکل سوء‌تغذیه در سطح استان مرکزی انجام شده تا فطریه جمع‌آوری شده در اختیار آنها قرار گیرد.

وی افزود: براساس آمارها ۱۸۰۰ کودک سوء‌تغذیه در استان شناسایی شدند که ۹۰ درصد آنها تحت پوشش کمیته امداد نیستند و با هماهنگی صورت گرفته پیش از اذان ظهر روز عید فطر کمک‌ها از طریق صندوق امداد ولایت به حساب آنها واریز خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی از توزیع کفاره‌ها در قالب طرح کمک مومنانه در سطح استان خبر داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
France
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
0
0
مطمئنا آمار سوء تغذيه بسيار فراگير تر از چيزي است كه كميته امداد ارائه داده . مردماني كه زير خط فقر زندگي مي كنند سوء تغذيه پيش پا افتاده ترين عارضه اي است كه به آن مبتلا مي شوند و اين در حالي است كه عده اي دارند با بيت المال سور چراني مي كنند .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین