کد خبر: ۶۵۵۲۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶

چگونه برای کودکان کد بورسی بگیریم؟

تب و تاب بازار بورس بسیاری از والدین را به دریافت کد بورسی برای کودکان خود ترغیب کرده است.
آفتاب‌‌نیوز :

با رونق گرفتن بازار سرمایه افراد زیادی برای ورود به این بازار ترغیب شدند و حتی عده ای قصد دارند برای فرزندان زیر ۱۸ سال خود در این بازار سرمایه گذاری کنند.

ورود کودکان به بورس از سنین پایین باعث می‌شود آن‌ها در آینده از مزایای این سرمایه گذاری برای زندگی و کار خود استفاده کنند. اما آیا سرمایه گذاری کودکان در بورس امکان پذیر است و اگر چنین است چگونه می‌توانیم برای کودکان کد بورسی بگیریم؟

در گذشته امکان خرید و فروش سهام برای افراد زیر ۱۸ سال وجود نداشت، اما در حال حاضر می‌تواند برای نوزاد یک روزه هم سهام خرید و برای آینده او سرمایه گذاری کرد.

چگونه برای کودکان کد بورسی بگیریم؟

برای دریافت کدبورسی و احراز هویت برای کودکان ثبت نام در سامانه سجام است. برای این کار لازم است کودک حساب بانکی و شماره شبا داشته باشد.

بعد از افتتاح حساب بانکی و ثبت نام در سامانه سجام، پدر باید به عنوان قیم کودک خود را در سامانه معرفی کند؛ برای انجام این کار لازم است مجدد وارد سایت سجام شوید و روی گزینه ویرایش اطلاعات کلیک کنید.

چگونه برای کودکان کد بورسی بگیریم؟

چگونه برای کودکان کدبورسی بگیریم؟

در این مرحله باید شماره موبایلی که در مرحله اول ثبت کرده اید را وارد کنید.

چگونه برای کودکان کدبورسی بگیریم؟

بعد از دریافت کد تایید آن را وارد و روی گزینه دریافت کد تایید کلیک کنید.

در مرحله بعد با وارد شدن در سامانه سجام باید روز گزینه ثبت اطاعات نماینده کلیک کنید. نماینده فردی است که "ولی" کودک محسوب می شود.

در مرحله بعد در قسمت اصیل باید روی گزینه نماینده قانونی کلیک و کد ملی سرپرست کودک و کد تایید پیامک شده را وارد کنید. نکته مهم این است که سرپرست کودک خودش باید در سامانه سجام ثبت نام کرده و احراز هویت شده باشد.

در قسمت نوع مدرک اثبات کنند بایستی گزینه ولایت را انتخاب کنید. در مرحله بعد باید گپی کارت ملی و شناسنامه کودک و سرپرست کودک را آپلود و گزینه افزودن را انتخاب کنید.

دقت داشته باشید که تمام فایل ها را باید با هم انتخاب کنید.

در آخر تمام گزینه های نمایش داده شده را تایید کنید.

بعد از چند روز برای کد بورسی صادر می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
0
0
شماره موبایل هم به اسم فرزند باشه. چقدر توضیحاتتون ناقصه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین