کد خبر: ۶۵۸۳۷۲
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۳:۱۱
مدیر کل مدیریت بحران استان خوزستان؛

خدمات الکترونیک می‌تواند در کاهش تجمعات اثر بخش باشد

مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان با بیان این که بار زیادی بر دوش فرمانداران است توضیح داد: شاید نتوان برگزاری مراسم تشیع و عروسی را به صفر رساند اما می‌توان آن‌ها را کنترل کرد و با اقناع سازی این امر را میسر کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: سازمان مدیریت برنامه ریزی مجری طرح دولت الکترونیک است و باید اجرای این طرح را با شتاب بیشتری پیگیری و خدمات دستگاه‌ها مختلف را به صورت غیر حضوری دنبال کنند.

امید بن عباس در هفدمین نشست ستاد مدیریت بیماری ناشی از ویروس کرونا به ریاست استاندار خوزستان در اداره کل مدیریت بحران افزود: هر خدمت الکتروینک می‌تواند نقش به سزایی در کاهش تجمعات و جلوگیری از گسترش شیوع ویروس کرونا ایجاد کند.
خدمات الکترونیک می تواند در کاهش تجمعات اثر بخش باشد
 
وی با ارایه پیشنهاداتی به ستاد استانی کرونا به منظور جلوگیری بیشتر از گسترش ویروس توضیح داد: تقسیم بندی کارمندان بانکی در دو نوبت صبح و عصر با هماهنگی شورای هماهنگی بانک‌ها، اجرای نوبت دهی تلفنی و اینترنتی  در مراکز پیشخوان دولت و مراکز خدماتی می تواند به کاهش تجمعات  کمک کند.
 
مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان با بیان این که بار زیادی بر دوش فرمانداران است توضیح داد: شاید نتوان برگزاری مراسم تشیع و عروسی را به صفر رساند اما می‌توان آن‌ها را کنترل کرد و با اقناع سازی این امر را میسر کرد.
 
وی ادامه داد: در چند نوبت گذشته که اقدام به تعطیلی در شهرهای قرمز کردیم اثر بخشی زیادی از خود نشان نداد و با توجه به این که وضعیت اقتصادی سختی بر اصناف و دیگر مشاغل نیز می‌تواند حاکم باشد باید از روش‌های دیگری برای کاهش تجمعات و جلوگیری از گسترش شیوع کرونا بهره برد.
 
بن‌عباس پیگیری مصوبات نشست های ستاد کرونا را بسیار مهم خواند و بیان کرد: مصوبات به صرف ابلاغ بی فایده است و  ضرورت دارد تا اجرایی شوند تا نتیجه  لازم حاصل شود.
 
وی همچنین به شلوغی‌های آزمایشگاه‌های خصوصی در برخی شهرستان‌ها اشاره کرد و از مسئولان  خواست این مساله  را پیگیری کنند.
 
مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان بیان کرد:  ضرورت دارد حداقل پنج کمیته ذیل ستاد استانی کرونا شامل کمیته بهداشت و درمان، اجتماعی و انتظامی،  اقتصادی و تامین کالا، فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی و  بازرسی و ارزیابی تشکیل شود و این کمیته‌ها با بررسی وضع موجود گزارش‌های میدانی و دقیق را به ستاد ارایه دهند و بر مبنای این گزارش‌ها اقدام به تصمیم‌سازی کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین