کد خبر: ۶۶۱۴۳۴
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۳

مواد مخدر جان ۱۱ نفر را در کردستان گرفت

مدیرکل پزشکی قانونی کردستان گفت: در سه ماهه اول امسال ۱۱ نفر بر اثر سوء مصرف مواد مخدر در این استان جان خود را از دست دادند که همگی آنها مرد بودند.
آفتاب‌‌نیوز :

بهتاش خانی‌آباد روز پنجشنبه اظهار داشت: این تعداد در مدت مشابه سال گذشته ۱۲ نفر بود که بر این اساس شاهد کاهش یک نفری از فوتی‌ها بر اثر سوء مصرف مواد مخدر در سال جاری هستیم.

وی افزود: در سه ماهه اول امسال ۶ نفر نیز جان خود را بر اثر مسمومیت الکلی از دست دادند که در مدت مشابه سال گذشته نیز همین تعداد جان خود را از دست داده بودند با این تفاوت که یکی از آنها زن بود.

مواد مخدر جان ۱۱ نفر را در کردستان گرفت

خانی‌آباد اضافه کرد:‌ در این مدت ۶ نفر هم بر اثر مسمومیت‌های دیگر جان باختند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال که هشت نفر بوده شاهد کاهش ۲ نفری این آمار هستیم.

وی با اشاره به تلفات ناشی از سقوط از بلندی یادآور شد: در سه ماهه اول امسال ۱۴ نفر به دلیل سقوط از بلندی جان خود را از دست دادند که در مقایسه با آمار هشت نفری سال گذشته شاهد ۶ مورد افزایش در این بخش هستیم.

خانی آباد با اشاره به اینکه کردستان استانی سردسیر محسوب می‌شود و در فصل بهار هم مردم در برخی نقاط از وسایل گرمازا استفاده می‌کنند، تاکید کرد: در سه ماهه اول امسال سه نفر بر اثر گازگرفتگی جان خود را از دست دادند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته شاهد کاهش یک مرگ هستیم.

مدیرکل پزشکی قانونی کردستان با بیان اینکه یک نفر در این مدت بر اثر برق گرفتگی جان باخت که در مقایسه با سال گذشته ۲ نفر کمتر شده است، گفت: در این مدت پنج نفر در کردستان بر اثر غرق شدگی جان باختند که تغییری در مقایسه با سال گذشته نکرده است اما مرگ بر اثر سوختگی در این مدت ۲ نفر بوده است که شاهد کاهش ۲ نفر در این بخش هستیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین