کد خبر: ۶۶۵۳۶۱
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۵
سخنگوی وزارت امور خارجه:

ماکو فرصت مناسبی برای پیوند اقتصادی با کشورهای دیگر است

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: حتما از پتانسیل و ظرفیت های شهرستان ماکو به نفع دو ملت ایران و آذربایجان استفاده خواهیم کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

سیدعباس موسوی بعد از ظهر جمعه در نشست با مسئولان شهرستان ماکو با اشاره به ظرفیت های اقتصادی این ششهرستان در تقویت ارتباط ایران با سایر کشورهای همسایه اظهار کرد: ماکو برای تکمیل ظرفیت های کشور و پیوند دادن اقتصاد ملی به اقتصاد کشورهای هم جوار، ایجاد شده اند که حتماً از این پتانسیلی که در این منطقه است به نفع دو ملت ایران و آذربایجان استفاده خواهیم کرد.

وی ظرفیت های اقتصادی ماکو را فرصتی استثنایی برای پیوند اقتصادی با کشورهای دیگر دانست و گفت: ایران و جمهوری آذربایجان از اشتراکات خوبی برخوردار هستند که توجه به این اشتراکات به گسترش و تقویت روابط منجر می شود.

ماکو فرصت مناسبی برای پیوند اقتصادی با کشورهای دیگر است

عباسی فرماندار ماکو هم با تقدیر از حضور سفیر جدید کشورمان در آذربایجان برای حضور در منطقه و آشنایی با طرفیتهای آن گفت: حضور شما در این منطقه علاوه بر تحکیم همسایگی ایران و آذربایجان باعث هم پیوندی بین دو کشور شده و تجارت خارجی بین دو کشور را افزایش خواهد داد.

بازدید از پایانه مرزی و گمرک پلدشت و آشنایی با فعالیتها و ظرفیتهای صادرات، واردات و ترانزیت این پایانه و گمرک، بین ایران و جمهوری خود مختار نخجوان از دیگر برنامه های سخنگوی وزارت امور خارجه و سفیر جدید کشورمان در جمهوری آذربایجان بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین