کد خبر: ۶۶۸۳۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳

مرگ موتورسوار در شلیک پلیس

شلیک پلیس منجر به کشته شدن یک موتورسوار در منطقه رباط کریم (استان تهران) شد.
مرگ موتورسوار در شلیک پلیس
آفتاب‌‌نیوز :

پایگاه خبری پلیس مدعی شده است:" بی‌توجهی سرنشینان یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی به هشدارها و دستور ایست ماموران پلیس در منطقه کاظم‌آباد رباط کریم منجر به بروز حادثه شده و پس از شلیک پلیس و واژگونی موتورسیکلت سرنشینان آن جان باختند".

به گزارش پایگاه خبری پلیس، ماموران کلانتری 14 ابوطالب شهرستان رباط کریم بامداد روز جمعه 31 مردادماه، حین انجام وظیفه و گشت زنی در منطقه کاظم آباد رباط کریم به یک دستگاه موتورسیکلت با دو سرنشین مظنون شده و دستور ایست صادر کردند.

این گزارش حاکی است، سرنشینان موتورسیکلت بدون اعتنا به هشدار پلیس، با افزودن بر سرعت خود از محل گریختند که ماموران کلانتری حین تعقیب و گریز، پس از استعلام از مرکز پیام، دریافتند این موتورسیکلت سابقه سرقت از منطقه یوسف آباد تهران دارد.

این گزارش می افزاید، ماموران تمامی اقدامات لازم جهت توقیف موتورسیکلت مورد نظر را انجام دادند، اما آنها همچنان بدون توجه به هشدارها، به فرار خود ادامه دادند تا اینکه در نهایت پس از تعقیب و گریز طولانی و با رعایت قانون بکارگیری سلاح، چند تیر از سوی پلیس شلیک شد.

گفتنی است، متاسفانه در این حادثه با اصابت تیر به سرنشین موتورسیکلت، موتور واژگون و راکب آن نیز به شدت مصدوم شد که مصدومان بلافاصله با هماهنگی ماموران پلیس، توسط اورژانس به نزدیکترین مرکز درمانی انتقال یافتند اما تلاش پزشکان برای زنده ماندن آنها موثر واقع نشد.

گفتنی است، پس از وقوع این حادثه، سردار خانچرلی، فرمانده انتظامی غرب استان تهران ضمن ابراز تاسف از این حادثه تلخ اعلام کرد: در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و دستورات لازم جهت رسیدگی دقیق، صادر، که نتایج حاصله، متعاقبا اعلام می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Oman
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
0
0
چرا نوشتید حادثه تلخ....دو انگل دزد به هلاکت رسیدند و جامعه از شرشون نجات پیدا کرد. احسنت به پلیس وظیفه شناسی که شجاعانه عمل کرد
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین