کد خبر: ۶۶۹۲۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۰

واکنش خلیل‌زاده به ادعای مجیدی

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: مگر می‌شود من که رییس هیات مدیره باشگاه استقلال هستم، فرهاد مجیدی که سرمربی است و یا احمد سعادتمند که مدیرعاملی را بر عهده دارد از پیروزی استقلال در شهرآورد خوشحال نشویم؛ این صحبت‌ها توجیهی ندارد.
آفتاب‌‌نیوز :

«اسماعیل خلیل‌زاده» پس از پایان نشست هیات مدیره باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اولین موضوعی که در نشست هیات مدیره باشگاه استقلال مطرح شد بحث سفر احمد سعادتمند به کشور ایتالیا درباره بدهی‌های باشگاه استقلال به آندره‌آ استراماچونی بود.

وی افزود: استقلال روز پنجشنبه فینال جام حذفی باشگاه‌های کشور را پیش رو دارد و تمام تمرکز ما به جدال با تراکتور است.

واکنش خلیل‌زاده به ادعای مجیدی

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال درباره اظهارات فرهاد مجیدی که گفته است بازی با تراکتور آخرین حضور وی در این تیم است اعلام کرد: فرهاد مجیدی با استقلال قرارداد دارد و در حال حاضر هم نمی‌توانیم درباره صحبت‌هایش قضاوت کنیم.

خلیل‌زاده خاطرنشان کرد: در مقطع فعلی استقلال بیشتر از هر زمان دیگری به آرامش و همراهی نیاز دارد.

وی تاکید کرد: فرهاد مجیدی مربی بزرگی است که مدیرعامل باشگاه هم برای وی احترام قائل بوده و مجیدی را دوست دارد. خودم با مجیدی قرارداد بستم و من هم مانند سایر اعضای هیأت مدیره به وی علاقه‌مند هستم.

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال تصریح کرد: مصوبه هیات مدیره این بود که احمد سعادتمند درباره بدهی‌های آندره‌آ استراماچونی با وی مذاکره کند و بحث بازگشت وی مطرح نبود.

خلیل‌زاده در واکنش به صحبت‌هی مجیدی گفته بود هیچ کدام از اعضای هیات مدیره پس از برد شهرآورد تبریک نگفتند، اعلام کرد: مگر می‌شود از پیروزی استقلال در شهرآورد خوشحال نشویم؟! این صحبت‌ها توجیهی ندارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
0
0
این مجیدی هم چقدرلوسه بابا توپولتوبگیرکارتوبکن همش قهرمیکنه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین