کد خبر: ۶۷۱۰۲۰
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۷

دستگیری کلاهبردار ۱۰ میلیارد تومانی لیزینگ خودرو در شهریار

فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: فردی که در پوشش فروش خودرو از شهروندان ۱۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، توسط کارآگاهان پلیس شهریار دستگیر شد.
دستگیری کلاهبردار ۱۰ میلیارد تومانی لیزینگ خودرو در شهریار
آفتاب‌‌نیوز :

بر اساس اعلام پلیس غرب استان تهران، سردار محسن خانچرلی در این باره اظهار داشت: در پی شکایت افرادی مال باخته مبنی بر کلاهبردی فردی در پوشش نمایندگی یکی از شرکت های فروش و عرضه خودرو، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهریار قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: مال باختگان پس از حضور در پلیس آگاهی در اظهارات خود به کارآگاهان تیم مبارزه با کلاهبرداری گفتند که همه آنها با پرداخت وجوه مختلف برای ثبت نام اولیه, قصد خرید خودرو از شرکت را داشتند، که پس از مدتی, فرد مسئول متواری شده بود.

وی تصریح کرد: کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی و نیز سرنخ های به جامانده موفق شدند متهم پرونده را شناسایی و طی عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کنند.

خانچرلی با بیان اینکه متهم قصد فرار به خارج از کشور را داشت، گفت: وی در تحقیقات پلیسی ضمن اعتراف به جرم خود، خودش را از کارمندان قراردادی شرکت معرفی کرد که با جعل اوراق مربوط به شرکت, پس از جلب اعتماد مال باختگان از آنها ۱۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد و تحقیقات در این رابطه از سوی پلیس ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین