کد خبر: ۶۷۱۴۵۵
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳

کوشنر: توافق صلح آغاز پایان منازعه فلسطین و اسرائیل است

داماد و مشاور ارشد رئیس جمهوری آمریکا توافق عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را "آغاز پایان" منازعه فلسطین و این رژیم خواند.
کوشنر: توافق صلح آغاز پایان منازعه فلسطین و اسرائیل است
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، جارد کوشنر، داماد و مشاور ارشد دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در سخنانی اظهار کرد که امضای توافقنامه صلح میان اسرائیل و بحرین و امارات تحت نظارت آمریکا آغاز پایان منازعه فلسطین و رژیم صهیونیستی است.

وی افزود: امضای این توافقنامه نماد تمایل ترامپ برای برقراری ارتباط بین مردم است، هنگامی که وی به عنوان رئیس جمهور انتخاب شد بسیاری از مردم ادعا کردند که او جنگ و هرج و مرج را به همراه خواهد آورد، اما در حقیقت باعث صلح شده است.

کوشنر ادامه داد: این توافقنامه‌های صلح مورد توجه بسیاری از کشورهای خاورمیانه قرار گرفته است و ما می‌بینیم که بسیاری از کشورها می‌گویند از جنگ بی پایان خسته شده‌اند و می‌خواهند به جلو حرکت کنند. به لطف رهبری ترامپ ما شاهد آغاز ارتباط در خاورمیانه هستیم. این توافق‌نامه‌ها دستاورد بزرگی برای کشورهای مربوطه است. این امر به یک احساس امیدواری و خوش بینی بسیار زیاد در منطقه منجر می‌شود. مردم به جای تمرکز بر درگیری‌های گذشته، بر ایجاد آینده‌ای پر جنب و جوش و مملو از امکانات بی‌پایان تمرکز کرده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین