کد خبر: ۶۷۴۸۸۳
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹

جاده هراز دوباره مسدود شد

مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل‌و نقل جاده‌ای کشور ضمن اعلام بارندگی در جاده‌های ۱۲ استان کشور از انسداد دوباره جاده هراز تا اطلاع ثانوی خبر داد.
جاده هراز دوباره مسدود شد
آفتاب‌‌نیوز :

جاده هراز روزهای ۱۳ و ۱۴ مهرماه به دلیل انجام عملیات کارگاهی مسدود شده بود و پس از پایان عملیات کارگاهی از ساعت ۱۷ روز ۱۴ مهر تا شب گذشته تردد از این جاده امکان پذیر شد. اما صبح امروز مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها دوباره از انسداد این جاده تا اطلاع ثانوی خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل‌و نقل جاده‌ای، آخرین وضعیت محورهای شمالی از تردد روان در جاده‌های چالوس، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) خبر می دهد و در بیشتر محورهای شمالی بارش باران گزارش شده است.

آخرین وضعیت ترافیکی سایر جاده‌ها نیز از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل ساسانی تا پل کلاک و محدوده‌های ایران خودرو و چیتگر و ترافیک سنگین در محور شهریار - تهران محدوده شهرقدس خبر می دهد.

آخرین وضعیت جوی نیز از بارش باران در برخی از جاده های استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، زنجان، قزوین، البرز، تهران، مازندران، سمنان، گلستان و خراسان شمالی خبر می‌دهد.

بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲هزار و ۲۶۴ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، میزان تردد نسبت به روز قبل ۲.۷ درصد افزایش داشته است.

همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۵.۹ درصد، اوج تردد بین ساعت ۱۷ تا ۱۸ و کمترین تردد بین ساعت ۳ تا ۴ انجام شده است که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعت مناسب تری را برای سفر انتخاب کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین