کد خبر: ۶۷۵۸۱۹
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۸

زمان عجیب نخستین ال‌کلاسیکو فصل جدید؛ ۱۷:۳۰ دقیقه به‌وقت تهران

نخستین ال‌کلاسیکوی فصل جدید لالیگا ۲۴ اکتبر (شنبه سوم آبان‌ماه) در نیوکمپ برگزار خواهد شد.
زمان عجیب نخستین ال‌کلاسیکو فصل جدید؛ ۱۷:۳۰ دقیقه به‌وقت تهران
آفتاب‌‌نیوز :

این نخستین تقابل «زین الدین زیدان» و «رونالد کومان» در قامت سرمربی با یکدیگر خواهد بود.

بنابراین تا برگزاری نخستین ال‌کلاسیکوی فصل جاری تنها ۱۱ روز باق‌یمانده و این در حالی است که ال کلاسیکوی فصل گذشته که در نیوکمپ برگزار شد، با حضور «ارنستو والورده» روی نیمکت بارسا بود و در نهایت با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

رئال مادرید و بارسلونا از یکم مارس که در سانتیاگو برنابئو به مصاف یکدیگر رفتند و این دیدار در نهایت با پیروزی ۲ بر صفر کهکشانی‌ها و با گل های «وینیسیوس جونیور» و «ماریانو دیاز» به اتمام رسید.

در واقع، این آخرین بازی بود که پیش از شیوع ویروس کرونا در برنابئو برگزار شد و پس از آن کهکشانی‌ها تصمیم گرفتند تا زمان به وجود آمده برای بازسازی برنابئو استفاده کنند. این بدان معنا است که رئال دیدارهای خانگی خود را دز ورزشگاه آلفردو دی استفانو» برگزار کرده است.

 

رئال مادرید پس از دیدار برابر کادیز در لالیگا (۱۷ اکتبر-۲۶مهرماه) و دیدار روی ۲۱ اکتبر (۳۰مهرماه) برابر شاختار دونستک در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، باید پای به ال‌کلاسیکو بگذارد.

در سوی دیگر، بارسلونا، پس از آنکه در ۱۷ اکتبر در خانه برابر ختافه بازی کرد و سپس در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف فنرباغچه رفت، با یک روز استراحت بیشتر راهی ال‌کلاسیکو خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین