کد خبر: ۶۸۲۷۹۴
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲

جلسه فوق العاده مجلس در واکنش به ترور محسن فخری‌زاده/ خواب را بر اسرائیل حرام می‌کنیم

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: طی ۲۴ ساعت آینده در مجلس و همچنین کمیسیون امنیت ملی ابعاد ترور شهید فخری زاده بررسی می شود.
جلسه فوق العاده مجلس در واکنش به ترور محسن فخری‌زاده/ خواب را بر اسرائیل حرام می‌کنیم
آفتاب‌‌نیوز :

ابوالفضل عمویی در گفتگوی تلویزیونی با اشاره به شهادت شهید محسن فخری زاده، گفت: ظرف ۲۴ ساعت آینده در مجلس و همچنین کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی این موضوع را در ابعاد مختلف بررسی می‌کنیم.

وی بیان کرد: همچنین از نهادهای امنیتی برای حضور در این جلسات دعوت به عمل آمده است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها با اولویت در مجلس در حال بررسی است که بخشی از آن مربوط به احیای برنامه هسته‌ای کشورمان است و قطعاً با ظرفیت و قوت بیشتری دنبال خواهد شد.

عمویی تاکید کرد: حتماً اقدام ناجوانمردانه در ترور شهید فخری زاده در پیگیری موثرتر طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها در مجلس تاثیر خواهد داشت.

ترور فخری‌زاده‬⁩ بی پاسخ نمی‌ماند
همچنین حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری در توئیتی خود در واکنش به ترور محسن فخری زاده در آبسرد دماوند‬⁩ نوشت: ترورناجوانمردانه ⁧‫شهید فخری زاده‬⁩ بی پاسخ نخواهد ماند. خواب را بر سران خون آشام⁧‫ صهیونیسم‬⁩ حرام خواهیم کرد. ای کاش سیاسیون و ⁧‫کاسبکاران مذاکره‬⁩ هم به اندازه دشمنان بر اهمیت مسیر شهید فخری زاده در تامین و تضمین منافع ملی و حیاتی ملت واقف بودند و خطر نفوذ را جدی می دانستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
0
7
عمل کنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
0
1
ما تا کنون هیچ چیزی از مجلس ندیدیم . امیدوارم خون این شهید پایمال نشود
سید محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
0
2
ای کاش آتش زنندگان برجام ایجاد تفرقه و نفاق نمی کردند که دشمن در داخلشان نفوذ کند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
بسیار بی خبری. نفوذ تا حالا فقط در جریان اصلاح طلب بوده و بسیاری از اصلاح طلبان الان در خارج تبدیل به اپوزیسیون شدند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
1
3
سلام علیکم؛
١ - نه رژیم صهیونیستی و نه هیچ دولت دیگری تا کنون این مسئولیت را قبول نکرده.
٢ - رئیس سازمان ملل هم از طرفین درخواست خویشتنداری نموده.
البته ایشان می‌داند که ابتداء باید این ترور را محکوم می‌کرد و قول میداد با تلاش سازمان ملل و همکاری جامعه جهانی آمران و عوامل ترور راشناسایی و محاکمه کنند.
٣ - کفتارها خود به شکار نمی‌روند، ولی وقتی شکاری بر زمین افتد یا حیوانی ضعیف و ناتوان گردد یورش برده و آنرا طعام خود می‌کنند.
مرتجعین و شیوخ اطرافمان منتظرند تا ایران با قدرت‌هایی چون آمریکا، اشغالگران فلسطین و... درگیر شده تا از تضعیف ما منفعتی ببرند.
مشاوران و تصمیم گیران عاقل زیرکانه جوانب مختلف را بررسی کرده؛
الف) می‌کوشد با جمع آوری ادله و اسناد محکمح پسند آمران و مجریان این ترور را شناسایی کرده. به مراجع معتبر و رسانه های عمومی جهانی مراجعه کرده، ضمن شکایت و پیگیری لازم، افکار عمومی جهان را با خود همراه می‌نماید.
) در این چند ساعت که از این ترور گذشته متأسفانه خیلی از صاحبان تریبون و آنان که دسترسی به رسانه ای دارند، همان چیزی را گفتند که نتانیاهو چند سال پیش در سازمان ملل ادعا کرده بود ( دقت کنید « دانشمند هسته ای و موشکی وزارت دفاع» یعنی این ها برای اینکه خود را مطرح کرده و بگویند که ما پشت پرده ها را می‌دانیم. به دشمنان بهانه می‌دهند که « صنعت هسته ای و موشکی ایران نظامی است»)
۴ - من مرد جنگم، جوانی خود را در دفاع از میهن و نظام اسلامی صرف نموده ام. و افتخار جانبازی را دارم. حالا هم بدون کوچکترین تعلل اگر نظام تشخیص دهد هرآنچه دارم را فدای ایران اسلامی کرده و میکنم.
اما آنانی که در مجلس یا هر کجای دیگر، دم از نبرد با اسرائیل و... می‌زنند، آیا خود و عزیزانشان حاضرند دوشادوش من و پرسنل نیروهای مسلح در صف مبارزه با دشمن قرار گیرند، یا...
سرهنگ بازنشسته و کارشناس مدیریت استراتژیک
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین