کد خبر: ۶۸۴۰۲۲
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۵

سردار شریف: هیچ فهرستی از توطئه نکرده آمریکا در قبال ملت ایران وجود ندارد

سخنگوی سپاه گفت: آمریکایی‌ها هیچ کار نمانده‌ای بر علیه ملت ایران دارند و دیگر دست آنها در قبال فشارهای بیشتر خالی است.
سردار شریف: هیچ فهرستی از توطئه نکرده آمریکا در قبال ملت ایران وجود ندارد
آفتاب‌‌نیوز :

سردار رمضان شریف امشب در مراسم رونمایی از مستند((سالار)) با موضوع معرفی حیات شهید عبدالحمید سالاری اولین شهید مدافع حرم هرمزگان اظهار کرد: استان هرمزگان تنوع حضور و رشادت او در دوران انقلاب و دفاع مقدس و پس از آن درخشان و بی‌نظیر است.

وی افزود: از همان ابتدای انقلاب، آمریکایی‌ها سر سازش با ملت ایران نداشتند چرا که تمام امورات کشور که در ید قدرت آمریکا و ۱۳۰ هزار مستشار آنان بود، بعد از انقلاب این منافع به خطر افتاد.

سخنگوی سپاه ادامه داد: صهیونیست‌ها نیز از بابت وقوع انقلاب اسلامی ناخرسند شدند چرا که ایران اسلامی و ملت بزرگ ما را سد راه خویش و جنایات و دست‌درازی خود می‌دیدند.

سردار شریف بیان کرد: صهیونیست‌ها اشغالگرند و فاقد ریشه تمدنی هستند و در ۷۰ سال گذشته ۲۷۰۰ نفر از عناصر نخبه کشورهای اسلامی را ترور کردند. خود صهیونیست ها نیز این ترورها را مایه افتخار خود می دانند و اسامی این ترورها را در چند کتاب منتشر کرده‌اند.

وی گفت: صهیونیست‌ها در این تحولات اخیر منطقه بصورت چراغ خاموش تعداد زیادی از نخبگان ملت‌های مسلمان را ترور کردند و هدف اصلی آنان نیز سلب دسترسی به سرشاخه‌های علم از سوی ملت‌های منطقه است.

وی این هدف صهیونیستی را از اهداف اولیه بن گورین تا به امروز دانست و گفت: آنان قدرت پوشالی خویش را در معرض تهدید می‌بینند و نمونه آن نیز شکست مفتضحانه‌شان در جنگ ۳۳ روزه بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین